Toon posts:

Artifacts ati radeon 9600pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vanmiddag heb ik tijdens WoW last van artifacts...

het beeld bevriest voor 10 seconde... foutmelding vpu recovery en daarna krijg ik artifacts... niet op het midden aan het scherm maar een dun kleurig randje om het beeld heen..

Catalyst drivers 3 keer opnieuw geinstalleerd... eerst verwijderd dan geinstalleerd maar het helpt niet.. Heeft iemand nog ideeen wat de oorzaak hier van kan zijn?

Verwijderd

warmte-probleem?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 09:52
Lijkt me inderdaad een warmte probleem, als dit zo spontaan is ontstaan en je hem niet hebt overgeclockt.

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:48
Stof in de koeling, waardoor je GPU te heet word?? Wat heb je allemaal zelf al gedaan behalve nieuwe drivers om het probleem te vinden??

[ Voor 10% gewijzigd door Miglow op 25-01-2006 17:06 ]

Verwijderd

Waarschijnlijk hitte, weet niet of er een temperatuur sensor op die kaart zit? Geef meteen de rest van je specs, voeding kan ook veel uitmaken...
Toen ik zelf een keer op een LAN was bij een kameraad werd het ook te warm op dat kamertje, toen nog met stock-koeler raakte mijn 6800GT overhit en kreeg ik ook een gekleurde rand...waarna de pc hing. Volgens mij kon dat vpu recovery ook te maken hebben met fast-writes/gecombineerd schrijven (dacht ik) probeer het eens met die instelling uit.(in je drivers)

edit: te laat...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij zit er op een 9600Pro geen temperatuur sensor. Je moet dus even kijken of de fan het nog doet, en of het ding te warm wordt (voelen)
Probeer trouwens ook andere spellen om uit te sluiten dat het aan WoW ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 25-01-2006 17:07 ]

Pagina: 1