Advertentiesysteem gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• RS_Jelle
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-12-2025
Na een kleine zoektocht op GoT bleken er geen recente topics meer te zijn over advertentiesystemen.

Ik heb er een nodig voor een (Belgische) site waar ik admin ben. We hebben +/- 1.250.000 pageviews per maand en gebruiken momenteel Google Ads. We bieden veel quality content en hebben een actief forum. De site telt ongeveer 8.000 leden, maar dat is relatief, want inactieve leden worden verwijderd.
We waren nu al geruimere tijd aan het denken aan een ander advertentiesysteem, maar de keuze is vrij moeilijk.

Als ik de topics van toen de dieren nog spraken op GoT lees, dan blijkt Doubleclick niet haalbaar te zijn. Als ik de Nederlandstalige (wel al enkele jaren niet geüpdate) pagina van Doubleclick mag geloven, moet je eerst betalen voor Doubleclick (DART) :?
Dat zou al onhaalbaar zijn, daar we een site gedragen door vrijwilligers zijn.

We hebben ook al Tradedoubler enzo bekeken, maar we komen er echt niet uit. Alle info is welkom :)

[ Voor 12% gewijzigd door RS_Jelle op 25-01-2006 16:17 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zie niet helemaal wat dit met programmeren te maken heeft. ;) In Internet & Telefonie weten ze hier waarschijnlijk iets meer vanaf, en dat blijkt ook na even de search te gebruiken:
Webvertising ervaring

Als je vraag in dat topic niet beantwoord staat, dan zou je je vraag in I&T opnieuw kunnen stellen, maar ik kan me niet voorstellen dat dat topic je vraag niet beantwoordt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.