Ik heb onlangs een X850 Pro aangeschaft van connect3d. Het is de vivo-versie, die te flashen is naar een Xt (pe). Ik heb de clocksnelheden van de XT PE (540, 590) al getest, deze draaien stabiel. Alleen het flashen vormt een probleem: DOS. Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet. Ik heb op google al een stuk of 5 topics gezocht, allemaal zeggen ze 'tzelfde; je moet een bepaalde code in DOS intypen, maar het werkt gewoon niet bij mij
Nu wil ik graag weten: is het ook mogelijk om mijn kaart te flashen vanuit Windows zelf? Ik heb gezocht op google, maar ik kon niks vinden. Ook heb ik de windows-flasher uit het Ati 9800Pro=>XT Topic (uiteraard wel met een AGP XT PE 850 bios
) geprobeerd, maar ook hier krijg ik een error.
Het is reeds succesvol gelukt vanuit DOS. Ik had een foutje zitten in mijn bios (die ik wou flashen, bleek). heb daarna een ander erin geflashed en ik heb nu een ATi X850 XT PE.
In3dmark03 (@stock PEXT speeds) haal ik 12100 punten (met een AMD XP3000+). Is dit een beetje redelijk?
Nu wil ik graag weten: is het ook mogelijk om mijn kaart te flashen vanuit Windows zelf? Ik heb gezocht op google, maar ik kon niks vinden. Ook heb ik de windows-flasher uit het Ati 9800Pro=>XT Topic (uiteraard wel met een AGP XT PE 850 bios
Het is reeds succesvol gelukt vanuit DOS. Ik had een foutje zitten in mijn bios (die ik wou flashen, bleek). heb daarna een ander erin geflashed en ik heb nu een ATi X850 XT PE.
In3dmark03 (@stock PEXT speeds) haal ik 12100 punten (met een AMD XP3000+). Is dit een beetje redelijk?
[ Voor 20% gewijzigd door Lord Bendtner op 25-01-2006 18:47 ]
Better, Best, Bendtner