Een probleem met een MySQL database. Er wordt een artikel gepost, en deze wordt in de database geplaatst natuurlijk. De datum komt dan in de kolom `timestam` te staan. Alles goed en wel. Ik check even of het op de pagina verschijnt en dat doet het atikel ook. Na een paar seconden verdwijnt het echter weer, en als je dan in de database kijkt is de timestamp naar 0 gezet. Vreemd gedrag dus, iets wat niet zou moeten voorkomen. Vreemder vindt ik het nog dat de datum er eerst wel goed staat en daarna pas naar 0 verandert.
Ik heb het ondertussen verschillende keren gehad de afgelopen tijd, en het komt naar mijn weten alleen voor bij artikelen die net in de database gezet zijn. Is dit een bug van MySQL? Wat kan dit veroorzaken?
De versie die gebruikt wordt is 4.1.10-standard en draait op Apache 1.3.34 (ik weet niet of dit van toepassing is, maar beter iets meer informatie dan te weinig).
Heeft iemand wel eens eerder zo'n probleem gehad, en zo ja, hoe valt het op te lossen?
Ik heb het ondertussen verschillende keren gehad de afgelopen tijd, en het komt naar mijn weten alleen voor bij artikelen die net in de database gezet zijn. Is dit een bug van MySQL? Wat kan dit veroorzaken?
De versie die gebruikt wordt is 4.1.10-standard en draait op Apache 1.3.34 (ik weet niet of dit van toepassing is, maar beter iets meer informatie dan te weinig).
Heeft iemand wel eens eerder zo'n probleem gehad, en zo ja, hoe valt het op te lossen?