[Word] Macro opnemen werkt niet (meer) goed

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:49
Ik wil in Word deze macro opnemen:
bewerken > plakken speciaal > niet opgemaakte tekst > ok.

Vroeger ging dat goed, na de herinstallatie (van geheel XP) krijg ik deze macro niet meer goed opgenomen. (extra > macro > nieuwe macro opnemen). Wat er nu gebeurd: ik neem *zonder* opmaak plakken op (en geef de macro een sneltoets) en als ik de marco vervolgens gebruik, wordt er *met* opmaak geplakt.

Ik wil vaak met een sneltoets *zonder* opmaak kunnen plakken, vanuit het ene document in een ander document.

Waarom werkt de macro opname niet meer, terwijl me dat vroeger wel lukte? :? Net als toen het nog wel werkte gebruik ik XP, SP2 en Word (Office) 2003 professional.

[ Voor 12% gewijzigd door pmeter op 25-01-2006 14:28 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

We zijn niet blind ;), maar ook niet helderziend. Wat is er op tegen om even die ene regel vba aan te passen? Post anders even de desbetreffende regel.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:49
Ik schaam me diep :>
Nu jij vroeg om de regel keek ik verder dan ik daarvoor gedaan had. Om te weten welke regel ik moest kopieren verwijderde ik alle macro's. Daarna maakte ik de "zonder opmaak plakken" macro opnieuw aan. Maar... toen werkte deze plotseling wel! Raar dat bestaande macro's het aanmaken van een nieuwe beïnvloeden, maar m'n probleem is opgelost.