Recovery program

Pagina: 1
Acties:

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik ben op zoek naar een programma dat mijn geformateerde harde schijf kan recoveren? die schijf is gecrashed en ik was dus genoodzaakt opnieuw te formatteren en te installeren.

Wat is het beste en effectiefste programma om te recoveren?

Groeten

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
GetDataBack vind ik een superprogramma :)

Maar kijk anders eens in de OM FAQ voor meerdere programma's : OM FAQ: Hoe krijg ik verloren gegane data terug? ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2006 14:16 ]

Wauw, een sig!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Als je er opnieuw overheen heb geinstalleerd kun je waarschijnlijk niets terughalen.. Als er al iets op de partitie nog leesbaar was, is ie dat nu niet meer..

Maar je kunt altijd nog een poging wagen met Ontrack Easyrecovery, Filescavenger, Knoppix bootcd met ntfsundelete, etc..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:00
Dat formatteren en opnieuw installeren had je beter niet kunnen doen.
Volgens mij gaat het je nu niet meer lukken, zonder hulp van een professioneel data-recovery bedrijf.

(Waarom heb je die disk niet even bij een kennis in een PC gehangen, daar eerst de belangrijke data erafgehaald en toen pas geformatteerd. Als ik je post lees, is/was je schijf ook niet echt gecrashed namelijk, maar wilde Windows niet meer starten of iets dergelijks).

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Recover my files is een goede aanvulling op de al genoemde programma's.
http://www.recovermyfiles.com/

Hier heb ik zelf ervaring mee, en is goed in te stellen.
Zo vond ik ook (dan wel incompleet) oude gegevens terug :)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Met Stellar Phoenix FAT & NTFS heb ik goede ervaringen. Tijdje terug kreeg ik met GetDataback wel alles gerecovered maar alle filmpjes/muziekbestanden waren corrupt en met Stellar had ik dat probleem niet.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1