Toon posts:

6600 GT krijg zwart beeld als ik speel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers forum's bekijkers,

Ik heb zojuist een 6600 GT aangekocht plus nog een voeding van 350 W.
Heb dit succesvol geinstaleerd no problems maar heb alleen maar counter-strike scource gespeeld.
na een uurtje ofzo zwart beeld.
Temps was 50 graden ik zeg zo zal iets zijn dat ik niet weet!
Speel verder 2 uur geen problemen.
Ik stop en speel bf2 (nieuwste patch en zoverder..)
hup chrast na 5min. |:(
nieuwste drivers dan gaan halen trg hetzelfde.
Ik zeg flut ik speel CoD 2 hup juist hetzelfde :'(
heb dit weggedaan en nu ga ik eens proberen om die terug eens erop te zetten en benieuwd wat het dan zegt??
En nu gaat css ook niet !!!
Maar ik vrees er personlijk voor :'( :'( :'(
temp. is het alzins niet.
Weet iemand waarom ik zo'ne zwart beeld krijg heb dit namelijk niet voor bij CoD 1
Ligt dit aan de voeding ofzo ??? 400 W pakken ???

dit zit er allemaal in mijn kast :
350 W antec smartpower 2.0
MSI geforce 6600 GT
petuim4 3.0 GHZ
geluidskaart in de moederbord
nog een adsl modem in de pc zelf ( dus nog een slot van AGP in gebruik)
nog iets wat ik niet weet wat dat dient ook weeral een slot minder
1.5 GB-RAM
floppy en 8 in 1 kaartenlezer (compact flash enz... meer voor camera's bazzar)

En mijn PC is volligde van HP.
namelijk ne HP pavilion.

Mijn vroeger grafische kaart was een 5200 FX ook een geforce

Alvorens bedankt !! _/-\o_

Verwijderd

Ik denk dat het aan je voeding ligt. 350 watt is wat aan de lage kant voor jouw systeem lijkt me. Ik heb jouw voeding ff opgezocht: http://www.antec.com/specs/SP350_spe.html. Je hebt 10 ampere op 12volt1 en 15 ampere op 12volt2. En een voeding met meerdere 12 volt lijnen heb ik t ook niet zo op.(aangezien ik daar eerder ook zo'n soort probleem mee gehad heb). Je kunt beter gaan voor een voeding met één 12volt lijn met hoog ampere.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:48:
Ik denk dat het aan je voeding ligt. 350 watt is wat aan de lage kant voor jouw systeem lijkt me. Ik heb jouw voeding ff opgezocht: http://www.antec.com/specs/SP350_spe.html. Je hebt 10 ampere op 12volt1 en 15 ampere op 12volt2. En een voeding met meerdere 12 volt lijnen heb ik t ook niet zo op.(aangezien ik daar eerder ook zo'n soort probleem mee gehad heb). Je kunt beter gaan voor een voeding met één 12volt lijn met hoog ampere.
oke raad me een aan ik dacht deze te nemen : http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101561
ja maar ik heb mijn grafische kaart gewoon in mijn AGP sleuf zitte maar er is ook nog zoeits van de voeding zo'ne kabel moet die daar op??? ;(
Kan dit soms de oorzaak zijn ??
Heb nu ook voor als ik opstart dat ik zo van lijnene ziet zodaning ik bijna niet goed kan werken allemaal lijnen zo ondeuidelijk !! (heel erg raar) |:( |:(

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:17

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

lol je bedoeld de molex ? jah duh tuurlijk moet die eraan

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ja die moet er aan. Hij schakelt uit voorzorg uit op dat moment.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Jah natuurlijk moet je je videokaart aansluiten d.m.v. molex aansluiting. Anders krijgt je videokaart niet genoeg stroom. Je videokaart en je processor verbruiken samen het grootste deel van je voeding(bij jouw dan op de 12volt lijn).

Verwijderd

Die ANTEC Smartpower 400WATT 2.0 is denk ik ook niet erg geschikt. Kijk bij voedingen is het vrij moeilijk te zien, hoeveel stroom/vermogen ze nou werk leveren voor een bepaald systeem. Het belangrijkste waar je behalve merk naar moet kijken is hoeveel vermogen er wordt geleverd bij een bepaalde output. Daarom wordt er bij elke voeding de DC OUTPUT weergegeven, hierin wordt de maximale capiciteit op een voedingskabel/lijn aangegeven. Daaraan kun je zien heoeveel stroom er wordt geleverd op die lijn door je voeding. Omdat jij een moederbord op agp hebt, werkt jouw systeem vooral op de 12 volt(in tegenstelling tot moederborden op pci-express die ook veel gebruik maken van de 5 volt). Dus als je een voeding uitzoekt kijk dan naar hoeveel ampere er wordt geleverd op de 12 volt(kun je naar rekenen: ampere x volt = watt).
Bijvoorbeeld http://www.aerocool.us/p-psu/BS%20line/bs%20line.htm
Pagina: 1