Toon posts:

DFI RDX200 Low CPU benches

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai allemaal.. Ik heb een probleem met mijn systeem:
DFI RDX200 CF-DR (Bios version 23/12/05)
AMD 64 X2 4400+ Toledo
2x Corsair Twinx 512mb matched pair (CMX3200xl) "1024mb"
2x WD 74 HDD's SATA 10000 RPM
NEC 4550 DVD-ROM Burner
Sapphire ATi 1800XT 512MB
Seasonic S12 600w power supply
X-FI Elite Pro sound card
Windows XP pro

in het begin veel problemen gehad met reboots, BSOD's en andere narigheden. Dit is allemaal opgelost door het geheugen in slot 2 en 4 te zetten en de voltage op 2.75 of 2.80. maar nu stuit ik op een ander probleem wanneer ik alles stabiel had draaien.. althans dacht... ik kreeg hard reboots met het openen van een willekeurig programma. Toen ik wilde uitzoeken wat dat kon zijn heb ik eerst wat benchmarks laten draaien met Sifoft sandra 2005. Hier zie ik dat alles redelijk loopt behalve mijn CPU 4400+. Die is vergeleken met dezelfde CPU's minimaal de helft trager. Zou dit kunnen liggen aan de chipset? Graag zou ik willen weten wie ook hetzelfde of bijna hetzelfde systeem heeft zoals ik en ook sisoft sandra benches heeft gedraaid voor de CPU. het geheugen had top prestaties BTW.
Met de CPU multimedia test waren mijn scores: 26782 met "isse" en verder 27893 voor isse2.
Wie oh wie...

Verwijderd

Hoi, ik heb ook de DFI RDX200 en AMD 64 2X 4400+ en ik heb ook problemen met de prestatie van mn CPU. Mn fps ingame is zwaar onder de maat voor deze proc terwijl mn 3dmark score wel goed is. Ik ga binneokort ff een andere mobo proberen met andere hardware t zelfde en dan weet ik of het echt door het mobo komt... als iemand een oplossing weet voor de rdx200 graag posten :) hoef ik geen nieuwe te gaan halen :/

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ik heb ook dat mobo, maar icm een 3000+ heb ik nergens last van.
Heb een weekje met een X2 3800+ van een vriend gedraaid, maar mijn 3000+ was wel stabieler.
Ik haal ongeveer de score die logisch gezien mijn overclock behaald zou moeten worden.

Misschien kan je een uniprocessordriver proberen, waardoor je effectief 1 core gebruikt?
Kan je ieg kijken of het de 2 cores zijn waardoor hij achterblijft.

Verwijderd

hoe kom ik aan die uniprocessor driver?