Weet iemand wat er aan de hand is met Budgethosting uit Almere? Het maakt deel uit van Resolve-IT BV. Sinds afgelopen week is het vrijwel onmogelijk om in te loggen om de servers van dat bedrijf. Dat betekent dat je instellingen van je website/domein niet meer kunt wijzigen. De websites zelf zijn nog wel in de lucht. Het bedrijf reageert helemaal nergens meer op. Niet op voicemails, niet op berichten aan de helpdesk en niet op andere pogingen om via email deaandacht te trekken.
Ik weet van nog een andere klant dat hij dezelfde problemen ervaart, dus mogelijk zijn er meer mensen die hiermee bezig zijn. Het komt allemaal wat vreemd over en ik vrees dat het bedrijf in problemen is geraakt of iets dergelijks. Willen mensen die ook diensten van Budgethosting afnemen en die meer weten zich melden? Het kan waarschijnlijk geen kwaad om alvast wat klanten te verzamelen, voor het geval het echt mis is.
Groet,
Henri B.
Ik weet van nog een andere klant dat hij dezelfde problemen ervaart, dus mogelijk zijn er meer mensen die hiermee bezig zijn. Het komt allemaal wat vreemd over en ik vrees dat het bedrijf in problemen is geraakt of iets dergelijks. Willen mensen die ook diensten van Budgethosting afnemen en die meer weten zich melden? Het kan waarschijnlijk geen kwaad om alvast wat klanten te verzamelen, voor het geval het echt mis is.
Groet,
Henri B.