Toon posts:

[Email] Betaalbare pop3 e-mail

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al aangaf in: Het Speedlinq topic, ben ik opzoek naar email 'zonder fratsen' :)

Ik wil iets waarvan ik zeker weet dat ik het adres kan behouden, geen reclame en wel de normale mogelijkheden (pop3, webmail, redelijk inbox etc etc) dus eventueel er wat voor betalen vind ik geen probleem.

Nou vond ik dit: www.restricted.nl.

Het ziet er allemaal prima uit (gequote van de site):

> uwnaam@restricted.nl
> 100MB POP3 mailbox
> Restricted Webmail
> gratis spamfilter
> gratis virusfilter
> bestanden tot 8MB verzenden
> onbeperkt dataverkeer (fair use)
> gratis Restricted ReminderService

Maar heeft iemand ervaring met deze emailprovider? Ik heb er eigenlijk nog niks van gehoord dus zouden anderen hun ervaringen met me willen delen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 12:43 ]

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 15:56
En Gmail vind je niks? Ze hebben alleen reclame op de site zelf maar met pop3 heb je daar geen last van.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gmail heeft al je eisen en op het moment een inbox van meer dan 2.5 gig

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik vind Gmail niet echt professioneel overkomen naar de buitenwereld... (No offence) Maar dat is gewoon persoonlijk. Ik vind het iets teveel op Hotmail lijken.

Daarbij zijn alle fatsoenlijke combinaties voor het @ wel weg geloof ik.

• Fat Baba
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-02 22:57
je weet alleen niet wat ze in de toekomst gaan doen met gmail en het is nog steeds beta

mischien yahoo, kijk eens hier:

http://billing.mail.yahoo.com/bm/Upgrades

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
En is een eigen domein met email only niet iets voor je?

Verwijderd

Topicstarter
Fat Baba schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:52:
je weet alleen niet wat ze in de toekomst gaan doen met gmail en het is nog steeds beta

mischien yahoo, kijk eens hier:

http://billing.mail.yahoo.com/bm/Upgrades
Yahoo lijkt er wat dat betreft wel op... Maar ik associeer het nog steeds wel met gratis e-mail en daar wil ik eigenlijk wel vanaf (misschien ben ik een zeikerd hoor).
Op zich is dat natuurlijk een prima oplossing... Maar mijn voornaam, achternaam etc zijn al bezet als domein, en bij dat Restricted kan ik nog kiezen wat ik wil zie ik! Vandaar dat ik daar wel enthousiast over ben.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

SyphOn schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:52:
Dat is echt ideaal imo. Ik heb zelf een domeinnaam + hosting + onbeperkte emailadressen verspreid over maximaal 5 mailboxen op m'n domein voor nog geen €6 per maand.
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:56:
[...]
Op zich is dat natuurlijk een prima oplossing... Maar mijn voornaam, achternaam etc zijn al bezet als domein, en bij dat Restricted kan ik nog kiezen wat ik wil zie ik! Vandaar dat ik daar wel enthousiast over ben.
Dan kies je toch een professioneel klinkende domeinnaam, en zet je daar je voor/achternaam/wat je maar wilt voor?

[ Voor 41% gewijzigd door Canaria op 25-01-2006 13:00 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:23

weebl

YARR!

Of iets professioneel overkomt heeft dus in jouw ogen alleen maar met de TLD te maken? Volgens mij biedt gmail qua mogelijkheden de meest professionele e-mail dienst aan die je maar kan wensen.

Visitekaartjes zoals dit zijn ook niet echt professioneel hoor:

Bedrijfsnaam (<-- insert bedrijfsnaam)

Naam:
Functie:

Telefoon:
E-mail: Johan80@restricted.nl :? 8)7

Nee dat ziet er lekker uit. Elk zichzelf respecterend bedrijf/particulier die internet voor marketing/etc nodig heeft heeft een eigen domein.
Dus als je echt professioneel wil zijn dan moet je je eigen domein aanvragen.

En anders zou ik het lekker bij gmail laten.

Verwijderd

Topicstarter
weebl schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:00:
Of iets professioneel overkomt heeft dus in jouw ogen alleen maar met de TLD te maken? Volgens mij biedt gmail qua mogelijkheden de meest professionele e-mail dienst aan die je maar kan wensen.

Visitekaartjes zoals dit zijn ook niet echt professioneel hoor:

Bedrijfsnaam (<-- insert bedrijfsnaam)

Naam:
Functie:

Telefoon:
E-mail: Johan80@restricted.nl :? 8)7

Nee dat ziet er lekker uit. Elk zichzelf respecterend bedrijf/particulier die internet voor marketing/etc nodig heeft heeft een eigen domein.
Dus als je echt professioneel wil zijn dan moet je je eigen domein aanvragen.

En anders zou ik het lekker bij gmail laten.
Ik wilde niemand voor de voeten vegen, ik wil dan ook NIET zeggen dat het onprofessioneel zou zijn ofzo... Maar ik heb gewoon geen voorkeur voor Gmail.

Persoonlijk zit ik nu aan iets te denken als: j.de.kort@restricted.nl. Persoonlijk vind ik dat een net emailadres.

Maar ik wil dan ook gewoon een prive emailadres wat een beetje zakelijk overkomt. Voor zakelijk (eigen bedrijf ofzo is een domein wel vereist ja, maar nu johan@dekort.nl is niet mogelijk, en johan@dekort2.nl wil ik niet).

Maar goed, ik was eigenlijk benieuwd naar ervaringen.

Verwijderd

Topicstarter
Canaria schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:58:

Dan kies je toch een professioneel klinkende domeinnaam, en zet je daar je voor/achternaam/wat je maar wilt voor?
Nou, ik wilde me de moeite besparen... Daarom vond ik dat restricted.nl wel aardig!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02 14:26
Canaria schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:58:
[...]

Dat is echt ideaal imo. Ik heb zelf een domeinnaam + hosting + onbeperkte emailadressen verspreid over maximaal 5 mailboxen op m'n domein voor nog geen €6 per maand.
Bij Blue Yellow kan je nog goedkoper uit zijn:
Voor 17,85 euro per jaar (domeinnaam) + vanaf 5,95 euro per jaar voor hosting krijg je standaard de e-mail opties:
- Onbeperkt aantal POP3 mailboxen
- Onbeperkt aantal alias/forward e-mailadressen
- Catch-all e-mailadres
- Eigen SMTP-server
- Custom MX-record mogelijk
- IMAP-ondersteuning
- Onbeperkt aantal mailinglists
- Auto-responders
- Spam-filter
- E-mailadres blokkeren

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Persoonlijk vind ik @restricted.nl helemáál niet professioneel klinken. Maar ja, dat is mar net wat je zelf wilt.

Life is not about specs, it is about joy!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-02 17:14
www.johandekort.nl

-> info@johandekort.nl ofzo

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-12-2025
[dubbel]

[ Voor 99% gewijzigd door Ybox op 25-01-2006 13:26 ]

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-12-2025
Mr_Blobby schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:19:
[...]

Bij Blue Yellow kan je nog goedkoper uit zijn:
Voor 17,85 euro per jaar (domeinnaam) + vanaf 5,95 euro per jaar voor hosting krijg je standaard de e-mail opties:
- Onbeperkt aantal POP3 mailboxen
- Onbeperkt aantal alias/forward e-mailadressen
- Catch-all e-mailadres
- Eigen SMTP-server
- Custom MX-record mogelijk
- IMAP-ondersteuning
- Onbeperkt aantal mailinglists
- Auto-responders
- Spam-filter
- E-mailadres blokkeren
Geloof het of niet het kan nog goed koper (18 euro p/j) :
www.topservers.nl
  • 600 Mb schijfruimte
  • 10 GB dataverkeer Per Maand
  • 10 MySQL Database's
  • Onbeperkte POP3 email adressen
  • Onbeperkte email forwardings
  • Onbeperkte email autoresponders
  • Onbeperkte email mailinglists
  • Onbeperkte subdomeinen
  • PHP/MySQL/Perl/CGI
  • Frontpage ondersteuning
  • Incl.Webmail + Spam en Virus Filter.
  • Incl. Dagelijkse Backup
  • Incl. Gratis 24/7 Support
  • Incl. Direct Admin / PHPMyAdmin
  • Incl. Uitgebreide Webstatistieken
  • Incl. FTP Account + Beheer
  • Gratis Domeinnaam !
Ik ben zelf klant, werkt "redelijk tot goed"

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik kan je alleen maar aanraden om een eigen domeinnaam te bedenken. Je gaat er zo veel spijt van krijgen als je dat niet doet imho.

Is in principe bij elke hoster wel te regelen. Absoluut grootste voordeel, het domein is van jou, jij bepaalt wat er mee gebeurt.

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:28:
Ik kan je alleen maar aanraden om een eigen domeinnaam te bedenken. Je gaat er zo veel spijt van krijgen als je dat niet doet imho.

Is in principe bij elke hoster wel te regelen. Absoluut grootste voordeel, het domein is van jou, jij bepaalt wat er mee gebeurt.
Ik snap de hele discussie van eigen domein wel. Maar ik heb eens goed naar dat Restricted.nl zitten kijken en zie daar precies de dingen die ik wil hebben.

Webmail is heel erg makkelijk (ben even ingelogd met de demo account), bij hostingproviders moet je altijd maar afwachten of ze iets fatsoenlijks bieden. Verder is de uptime altijd maar de vraag... Bij die hele goedkope hosting twijfel ik daar sterk aan.

En dat voor een hele schappelijke prijs per jaar (beetje eigen domein+hosting kost dat ook zeker). Kies ik denk ik toch voor iets als Restricted.nl, zeker omdat het gewoon makkelijk (lijkt) is. Aanmelden en verder niks hoeven instellen en beheren als DNS records, mail instellen etc.

Maar misschien ben ik een iets te gemakzuchtige en luie tweaker en is tweakers.net niet echt de plek waar je gebruikers van zulke e-mail vind :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 13:36 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:42:
Ik wil iets waarvan ik zeker weet dat ik het adres kan behouden, geen reclame en wel de normale mogelijkheden (pop3, webmail, redelijk inbox etc etc) dus eventueel er wat voor betalen vind ik geen probleem.
Kijk eens bij GMX. Ze bieden alles wat je wil. 1gb opslagruimte, webmail en pop access.

Enige nadeel; de webmail is in het duits :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:48

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Gunner schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:38:
[...]

Kijk eens bij GMX. Ze bieden alles wat je wil. 1gb opslagruimte, webmail en pop access.

Enige nadeel; de webmail is in het duits :)
Tegenwoordig heb je voor gmx.net een adres nodig in Duitsland, Zwitserland of Oostenrijk, ze aanvaarden geen 'buitenlanders' meer als nieuwe leden.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

The Bad Seed schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:44:
[...]

Tegenwoordig heb je voor gmx.net een adres nodig in Duitsland, Zwitserland of Oostenrijk, ze aanvaarden geen 'buitenlanders' meer als nieuwe leden.
Thanks. Dat wist ik niet. Heb het adres pas een jaar of 8 ofzo :)
Maar zoiets is toch wel te omzeilen?

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 25-01-2006 13:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:49:
[...]

Thanks. Dat wist ik niet. Heb het adres pas een jaar of 8 ofzo :)
Maar zoiets is toch wel te omzeilen?
GMX ziet er prima uit inderdaad... Maar ik had ookal ergens gelezen dat er een duits adres vereist was :?

Verwijderd

@mac.nl e-mail:

10 euro p/j
50 mb opslag
10 mb bijlagen

Ik heb er geen ervaring mee, maar het is mischien een idee. De opslag is erg laag en kan uitgebreid worden naar 1gb, maar kost dan wel gelijk 50 euro meer. Je hebt dan wel idisk, waarop je files kunt backuppen. Volgens mij is voor dit alles geen software van apple benodigd.
http://www.apple.com/dotmac/

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:51:
[...]

GMX ziet er prima uit inderdaad... Maar ik had ookal ergens gelezen dat er een duits adres vereist was :?
Zoek gewoon een adres op van een bedrijf ofzo uit Duitsland, moet toch ook lukken?

[ Voor 60% gewijzigd door Gunner op 25-01-2006 13:54 ]

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

http://www.fastmail.fm/ _/-\o_

Die is echt aan te raden.
- Verschillende domeinen mogelijk
- Betaalbaar
- Backups
- IMAP
- etc.

Is professioneel en persoonlijk, ik ben er erg tevreden over. Pop3 is duurder, maar IMAP is zoveel handiger!

[This is what you get when you mess with us]

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:23

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:51:
Nee, ik vind Gmail niet echt professioneel overkomen naar de buitenwereld... (No offence) Maar dat is gewoon persoonlijk. Ik vind het iets teveel op Hotmail lijken.

Daarbij zijn alle fatsoenlijke combinaties voor het @ wel weg geloof ik.
O-)

Maargoed. Je hoeft toch ook niet perse je naam als domein te hebben? Bedenk iets dat je leuk vind klinken en registreer dat als domein..

Verwijderd

Topicstarter
Ruzor schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:57:
http://www.fastmail.fm/ _/-\o_

Die is echt aan te raden.
- Verschillende domeinen mogelijk
- Betaalbaar
- Backups
- IMAP
- etc.

Is professioneel en persoonlijk, ik ben er erg tevreden over. Pop3 is duurder, maar IMAP is zoveel handiger!
Ik vind het als ik eerlijk ben een beetje crappy uitzien...
Verder bieden de gratis/goedkope accounts wel heel weinig waar voor hun geld, de limiet op bandwidth is wel heel erg ouderwets, spamfilter pas bij de dure account etc.

Dat wordt hem zeker niet voor mij... Restricted spreekt me nog steeds het meeste aan.. Alleen jammer dat niemand er ervaring mee heeft :'(

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Ybox schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:26:
Geloof het of niet het kan nog goed koper (18 euro p/j) :
www.topservers.nl
Er zit wel een addertje onder het gras, ze hier onderaan:
Alle prijzen zijn excl. 19% BTW

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• BackSlash
  • Laatst online: 07-02 10:18
Gunner schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:54:
[...]
Zoek gewoon een adres op van een bedrijf ofzo uit Duitsland, moet toch ook lukken?
Yup, heb ik ook wel es gedaan }) en werkt perfect.

Restricted vind ik persoonlijk ook niet klinken, maargoed das persoonlijk. Ikzelf heb een chello e-mail adres genomen om dezelfde reden als jou; ik vond hotmail niet echt professioneel staan op je cv en dergelijke. Ik heb gewoon voorletter en achternaam van mezelf genomen (zonder . ertussen) en die kon ik nog registreren :)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:03:
[...]
Verder bieden de gratis/goedkope accounts wel heel weinig waar voor hun geld, de limiet op bandwidth is wel heel erg ouderwets, spamfilter pas bij de dure account etc.
Daar moet je even doorheen kijken, het is echt goed opgezet, met verschillende servers in verschillende landen, automatisch backup, eigen forum en persoonlijke service. Je hebt als member (maar eenmalig(!) betalen) al wel een spamfilter, alleen de jaarlijkse betalers hebben een meer geavenceerde spamfilter.

Ik zou zeggen, lees de reviews een en probeer gewoon een keer op guest level, kun je altijd nog zien of je het wat vind.

Verder is dit forum ook wel handig voor een nieuw email adres:
http://www.emailaddresses.com/forum/ (zo kwam ik bij fastmail)
Payne schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:11:
[...]

Yup, heb ik ook wel es gedaan }) en werkt perfect.

Restricted vind ik persoonlijk ook niet klinken, maargoed das persoonlijk. Ikzelf heb een chello e-mail adres genomen om dezelfde reden als jou; ik vond hotmail niet echt professioneel staan op je cv en dergelijke. Ik heb gewoon voorletter en achternaam van mezelf genomen (zonder . ertussen) en die kon ik nog registreren :)
nofi, maar ik vind chello al helemaal niet professioneel staan (niet meer als hotmail iig).

[ Voor 31% gewijzigd door Ruzor op 25-01-2006 22:06 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Ik ben nog altijd blij met m'n @pobox.com adres (www.pobox.com). Bovendien lopen ze daar voorop in de strijd tegen spam en bieden deze service (lifetime e-mail) al sinds 1995.

Verwijderd

Zoals iemand eerder al aangaf: via http://www.emailaddresses.com kan je informatie vinden over een groot aantal mailproviders. Verder kan je via http://www.emaildiscussions.com de voor- en nadelen van een aantal mailproviders bekijken & bediscussieren.

Ikzelf heb al een aantal jaren een account bij http://www.runbox.com en bij http://www.fastmail.fm. De laatste heb je blijkbaar al ontdekt. Het kan nooit kwaad om een trial-accountje bij de eerstgenoemde provider te openen. Hieronder een overzichtje:
  • 10 GB email storage space.
  • 1 GB file storage space.
  • 100 MB message size limit.
  • Fast, ad-free webmail service.
  • Email Hosting for your domain.
  • Accessible anywhere, with any email client.
  • Connect via Web, POP3, IMAP, SMTP, and WAP.
  • Secure SSL access for webmail and email clients.
  • Powerful, "intelligent" spam and virus filtering.
  • Consolidate, store, and manage all your email.
  • Support Center with email tips, articles, and news
Natuurlijk is het het allerhandigste om een eigen domein te registreren :D

--Marc

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:03:
Ik heb zelf al een paar jaar een account bij Fastmail.fm en ben er dik tevreden over. De website lijkt inderdaad wat spartaans maar dat is bewust gedaan om de bandbreedte behoeften van de site minimaal te houden. Een flitsende pagina met mooie graphics is wel leuk maar niet als je via een trage inbelverbinding gewoon even je mail wilt uitlezen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:15:
Ik ben nog altijd blij met m'n @pobox.com adres (www.pobox.com). Bovendien lopen ze daar voorop in de strijd tegen spam en bieden deze service (lifetime e-mail) al sinds 1995.
Pobox.com ziet er ook goed uit. Maar ik ga toch maar aanmelden voor Restricted omdat ik dan gewoon kan laten afschrijven per maand. Bedankt allen!

Verwijderd

/downtime/ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:47:
[...]

Ik heb zelf al een paar jaar een account bij Fastmail.fm en ben er dik tevreden over. De website lijkt inderdaad wat spartaans maar dat is bewust gedaan om de bandbreedte behoeften van de site minimaal te houden. Een flitsende pagina met mooie graphics is wel leuk maar niet als je via een trage inbelverbinding gewoon even je mail wilt uitlezen.
Uit het hart gegrepen, deze opmerkingen! Ook met een snelle ADSL-verbinding vind ik het heerlijk om mijn mail te lezen in een snelle, zakelijke interface zonder hinderlijke reclamebanners, popups of wat men al niet meer verzint.

--Marc

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 19:13 . Reden: !@# Typo's verwijderd ]

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03-2025
Johan voor die 2 euro in de maand kun je ook gewoon een eigen domein en mail forwarding gebruiken. Ik ben zelf bij De Heeg ca 28 euro p/j kwijt voor die dienst. En op een cv bijv staat voornaam@achternaam.nl toch beter dan @restricted.nl

• BackSlash
  • Laatst online: 07-02 10:18
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:19:
[...]

Pobox.com ziet er ook goed uit. Maar ik ga toch maar aanmelden voor Restricted omdat ik dan gewoon kan laten afschrijven per maand. Bedankt allen!
Het lijkt nou net alsof je besluit eigenlijk al vaststond voordat je dit topic aanmaakte :P

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Verwijderd

Topicstarter
Payne schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 08:20:
[...]

Het lijkt nou net alsof je besluit eigenlijk al vaststond voordat je dit topic aanmaakte :P
Stond het eigenlijk ook... Ik wilde eigenlijk alleen nog wat ervaringen horen. Helaas heb ik die niet gehoord :P

Maar voor de geinteresseerden, ik heb gistermiddag aangemeld en nu al alles binnen (via post). Het is super simpel allemaal en werkt prima. Webmail is simpel en strak zonder veel poespas.

Ben er dik tevreden mee zoals alles er nu uitziet.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 16:24

markvt

Peppi Cola

Als je nou een domeinnaam neemt die je mail redirect naar een gmail box ? dat heb ik (via www.je-eigen-domein.nl)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Pagina: 1