Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze speler aangeschaft met het idee: handig om foto's over te kunnen zetten naar de HDD vanaf een SD-kaart. Probleem is echter: hij kan alleen de kaart lezen dus je kan niks overzetten.
Er zit ook USB-hosting op, dus mijn camera dan maar aan gesloten via een kabeltje; de speler kan mijn camera niet vinden.........helaas!!
Er zit wel een radio-optie op maar deze types worden niet in NL verkocht.
Ik heb dus nu een 'kale' MP3-speler!

Iemand nog tips om toch de foto's te downloaden via USB-hosting; ik dacht zelf aan cardreader maar dan zit je, denk ik (?), met de voeding.

Misschien dan een andere MP3-speler?? Mijn eisen waren:
- foto's over kunnen zetten naar speler.
- Radio
- minimaal 1 GB
- MP3

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor die eisen zijn er wel een aantal spelers beschikbaar. Ga eerst zelf ns op zoek :)

Het is een bekend "probleem" dat sommige camera's niet herkend worden. Daar kun je weinig aan doen, en je bent dan aangewezen op een cardreader. En ja, het klopt dat ie de SD kaart alleen maar kan lezen, mp3spelers die ook kunnen schrijven naar SD heb ik eigenlijk nog niet gezien.

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 11:57
Ik heb ook een Mega Player 536 en ik kan volgens mij gewoon foto's en bestanden kopieren van mn SD kaartje. En USB hosting werkt geloof ik alleen als het een soort van mass storage device is, het werkt niet als je drivers moet installeren voor je camera

Edit: Net nog even gekeken, maar kan inderdaad niet kopieren, alleen maar verwijderen, beetje vervelend is het wel

[ Voor 20% gewijzigd door cryonic90 op 25-01-2006 14:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:17:
Voor die eisen zijn er wel een aantal spelers beschikbaar. Ga eerst zelf ns op zoek :)

Het is een bekend "probleem" dat sommige camera's niet herkend worden. Daar kun je weinig aan doen, en je bent dan aangewezen op een cardreader. En ja, het klopt dat ie de SD kaart alleen maar kan lezen, mp3spelers die ook kunnen schrijven naar SD heb ik eigenlijk nog niet gezien.
Zou het inderdaad lukken met een cardreader. Die heb je al voor een eurootje of 15. Dat zou mooi zijn!! :)