Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

epson D68 printer vanuit dos lettergrootte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil vanuit DOS afdrukken op de epson d68 printer.

Eerst printte ik op een HP printer en dan paste de pakbon vantui mijn software precies op het papier. Nu print ik naar een epson printer, en zijn de tekens groter en lopen de regels dus op de volgende regel door.

Kan ik ergens (niet in mijn software iig) instellen wat de standaard afrukgrootte vanuit dos is?

Ik draai in een dos venster onder windows XP en heb met net use LPT1 gecaptured naar de USB poort op deze computer.

Onder windows heb ik de standaard printer driver geinstalleerd.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:55

breinonline

Are you afraid to be known?

Standaad printerdriver = MS driver of Epson driver?

Het zou kunnen dat de ene printer een ingebouwde font gebruikt en de ander netjes de letters berekend. Daar krijg je dan een verschil tussen te zien.
Je print trouwens niet vanuit DOS maar vanuit cmd. Kan je niet in het venstermenu (klik op het icoontje linksboven in de titelbalk) iets aan instellingen wijzigen? Wat gebeurt er als je hier een ander lettertype/grootte kiest?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini