Toon posts:

Azureus probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Allen,

Ben nu al een tijd aan het zoeken op internet, maar ik kom er maar niet uit. Gebruik nu azureus een tijd, maar vanaf het begin doet ie moeilijk, net zoals alle anders torrent programma. Een tijd downloaden gaat prima, maar na een tijd gooit ie mij gewoon van internet af en kan ik dus de stekker van de modem eruit halen. Dit kan soms om de 10 min gebeuren. Ik ben het nu zat en wat kan ik hier aan doen. Ik heb zelf een adsl verbinding, met daar tussen een router.

Verwijderd

word je er alleen vanaf gegooid als je p2p hebt aanstaan of ook als je azureus&co uitlaat?

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-08 20:54
een linksys?

zoek eens op azureus en linksys.. je moet het aantal connecties verlagen.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:22

Reinier

\o/

Waarschijnlijk gaat je router of je modem over z'n nek door de grote hoeveelheid connecties. Hier zijn nogal veel topics over geweest trouwens ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:36:
word je er alleen vanaf gegooid als je p2p hebt aanstaan of ook als je azureus&co uitlaat?
Alleen als ik P2p heb aanstaan..Een programma zoals Soulseek heb ik geen problemen mee...

Verwijderd

Topicstarter
Is een SMC router

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:34:
Beste Allen,

Ben nu al een tijd aan het zoeken op internet, maar ik kom er maar niet uit. Gebruik nu azureus een tijd, maar vanaf het begin doet ie moeilijk, net zoals alle anders torrent programma. Een tijd downloaden gaat prima, maar na een tijd gooit ie mij gewoon van internet af en kan ik dus de stekker van de modem eruit halen. Dit kan soms om de 10 min gebeuren. Ik ben het nu zat en wat kan ik hier aan doen. Ik heb zelf een adsl verbinding, met daar tussen een router.
Heb je toevallig zonealarm draaien :? ik heb hetzelfde probleem gehad, ook limewire sloeg compleet dicht, kon niet meer surfen en noem het maar. Uitendelijk na jaren volle tevredenheid over zonealarm overgestapt naar kerio en probleem opgelost.

Wel eens andere problemen tegen gekomen zoals het upnp in de router op secure zetten ipv op full, met full blokkeerde die gewoon alles. Tja, moet je wel via upnp werken anders handmatig natten ;)

Heb je in azureus de poort gewijzigd naar elke ander?!? zoals anderen al vertelden kan het ook met de connecties te maken hebben..
Pagina: 1