Opstarten goed beeld -> MCE "ruis"

Pagina: 1
Acties:

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:17
Ik zit nu al enkele dagen te klooien met de instellingen van me TI4200. Het wil maar niet goedkomen.

Ik heb als opstelling een TI4200 als videokaart. Daar op VGA een TFT op en dan op de S-video een TV.

als ik windows opstart is het beeld via S-Video grijs(logisch). Toen heb ik TVTool gepakt en werd me beeld goed.

Als ik windows opstart en TVTool start automatisch dan heb ik goed beeld. Laat ik echter windows MCE laden dan wordt me beeld allemaal strepen. Het beeld van een slecht ingesteld scherm.

Het lijkt erop of de software ruzie met elkaar maakt. Ik kom er alleen niet achter waar dit nu gebeurt |:(

Ik heb de laatste drivers geinstalleerd en een force detect ingesteld. Eerst deed alles het goed maar na een keer te hebben gereboot werkt het niet meer. Daarnaast wordt me PC er erg traag van. Duurt namelijk enkele seconde voordat menu start zich opent voordat je het kan gebruiken.

Heeft iemand enig idee? Wordt er echt gek van :(

Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.

• LED-Maniak
Niemand? ;(

Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
De grote tv-out FAQ

heb je die al eens doorgelezen?

en niet kicken binnen 24 uur!

• LED-Maniak
andreict schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:25:
[...]

De grote tv-out FAQ

heb je die al eens doorgelezen?

en niet kicken binnen 24 uur!
Deze heb ik inderdaad al gelezen maar staat niet een antwoord in op dit probleem.
Alle gegeven antwoorden die heb ik zelf al kunnen oplossen namelijk voordat ik postte.

Sorry van die kick :X

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
LED-Maniak schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:04:
[...]

Deze heb ik inderdaad al gelezen maar staat niet een antwoord in op dit probleem.
Alle gegeven antwoorden die heb ik zelf al kunnen oplossen namelijk voordat ik postte.

Sorry van die kick :X
ga eens terug naar een herstelpunt, kijken oft dan opgelost is.