Toon posts:

[laptop] beeldscherm drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

ik heb sinds kort een laptop (Acer Aspire 3003wlmi), nu ben ik kan ik dus nergens beeldschermdrivers vinden. Weet iemand welke drivers ik moet hebben voor dat beeldscherm (hij staat nu ingesteld op standaard plug & play).

Alvast bedankt

Verwijderd

Wat is er mis met standard plug and pray dan? Hij doet het toch? En meer kan ie sowieso niet, dus Acer heeft de moeite niet genomen een screendriver te pennen.

Beeldscherm drivers installeren is toch niet iets dat je bij elke PC doen moet.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:23
heel erg eenvoudige vraag eigenlijk, maar ik denk dat je ze hier kunt vinden:

http://support.acer-euro....otebook/as_3000_5000.html

dus dit linkje:

ftp://ftp.support.acer-eu..._3000_5000/driver/vga.zip

[ Voor 26% gewijzigd door Grolsch op 25-01-2006 08:57 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

VGA drivers en monitor drivers zijn wat anders ;)

@TS: Waarom zou je apparte drivers willen installeren voor je scherm? Wat voor instellingen mis je nu die je met extra drivers wel zou hebben? :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Reeds enkele malen ben je er op gewezen dat eigen inzet vereist is op dit forum. Daar zie ik weer eens niks van terug. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door, en kijk ook eens in de Windows Operating Systems - Policy, want je topictitel voldoet ook niet aan de eisen ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.