forceware multimedia app.

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
echt een te stomme vraag dit maar dit programma is echt nergens te downloaden. Er staat vanalles over op de nvidia website maar nergens een link waar je het kan downloaden. Ik bedoel forceware "multimedia" het software programma om oa tv in te kijken en niet de videokaart drivers "forceware". Echt te stom eigenlijk om die namen zo op elkaar te laten lijken.

http://www.nvidia.in/page/multimedia.html

Heeft iemand enig idee waar ik het kan vinden?

• LLEEDD
tnx voor de reply maar dat is toch niet het programmatje dat ik bedoel

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik ben ook op zoek geweest naar dergelijke drivers, bedoel jij toevallig ForceWare WDM drivers? Die staan bij drivers -> multimedia

• LLEEDD
nope dat zijn ze ook niet ik wil gewoon dat ene video programmatje van nvidia waarmee je tv kan kijken "forceware multimedia app". Echt vreemd dat daar wel vanalles van op de site staat maar dat het niet te downloaden is...

http://www.nvidia.in/page/multimedia.html

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:22

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ehm, MMApp staat ook onder de noemer: Legacy Software.

Het lijkt erop dat dit software is die ooit door NVidia gemaakt is, maar niet meer bestaat.
Wellicht kan iemand die het op CD of zo heeft je nog sturen?
Of zoeken op websites met abandonware...
Moeilijk zal het wel worden :(

Succes!

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:54
Die software was toch voor Peronal cinema cards ontworpen ?

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

• LLEEDD
Heb hem gevonden!!!

Heb uiteindelijk mijn zoektocht vervolgd op minder directe wijze en ben gaan zoeken op torrent sites maar geen geluk, kazaa ook geen geluk en soulseek ook niet. Uiteindelijk shareaza weer eens gedownload en eindelijk suc6!!!

Het is best een goed programma en een must voor nvtv bezitters zonder wmce!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Zou je dat programma ergens neer kunnen zetten? Bij voorbaat dank :)

Verwijderd

Beste LLEEED,

Ik zag dit topic, en ben ook met spoed opzoek naar de betreffende software,

Zou je deze mischien ergens online kunnen zetten en of mij een link kunnen geven waar ik he, kan downloaden.

BVD,

Met Vriendelijke groet,
Dave

• martindiepeveen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik zou het ook echt heel erg op prijs stellen als je de software ergens online zou willen zetten en mij een linkje zou willen mailen!

Bedankt alvast!

Verwijderd

ha, ook hard op zoek ?

Het rare is, NVidia kan de software niet leveren, en elke zaak die ook maar een NVTV kaart levert kan ook niet een cdtje krijgen.

• martindiepeveen
Het draait nu wel redelijk met Media Portal moet ik zeggen. Toch wil ik nog graag een kopietje van de software. XFX geeft niet thuis...erg lastig allemaal. Je verwacht toch iets meer van een Nvidia product. Mijn andere alternatief is WMC installeren maar daar wacht ik nog even mee.

• martindiepeveen
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:16:
Beste LLEEED,

Ik zag dit topic, en ben ook met spoed opzoek naar de betreffende software,

Zou je deze mischien ergens online kunnen zetten en of mij een link kunnen geven waar ik he, kan downloaden.

BVD,

Met Vriendelijke groet,
Dave
Ik heb contact gehad met XFX en zij gaan mij een cd'tje opsturen met de software. Als je ook een XFX kaart hebt zou ik even contact met hen opnemen. Anders kun je me even mailen over een plek waar ik de software voor je kan uploaden (bijv. ftp).

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Nvtv kaartje met alleen drivers. Win XP herkent de kaart maar, voor de rest hommeles. Media Portal is niet vooruit te slaan.
Kan iemand me aan de Nvtv WinForce Multimed. software helpen ?
( Xfx stuurde we weer naar de leverancier etc.)

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 13:01 ]

Verwijderd

martindiepeveen schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:19:
[...]

Ik heb contact gehad met XFX en zij gaan mij een cd'tje opsturen met de software. Als je ook een XFX kaart hebt zou ik even contact met hen opnemen. Anders kun je me even mailen over een plek waar ik de software voor je kan uploaden (bijv. ftp).
bedankt voor de reactie.

Maar ik heb ook contact gehad met xfx en ik krijg ook een cdtje opgestuurd, dus zijn we beide voorzien.! :p

Verwijderd

wie wil mij een copy van forceware multimedia application opsturen?

• Mathijs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 01:25
Niemand heeft het dus even online gezet?
Wanneer iemand me eraan wilt helpen, wil ik het wel online zetten voor lezers van dit draadje.

Verwijderd

ik weet welk progje bedoelt en dat wordt meegeleverd met Nvidia Purevideo ---> word alleen geen icoontje aangemaakt in het start menu, je kunt het vinden onder programfiles/nvidia

dit is dus BETAALDE software.... en ik heb het id dat er zojuist een warezrequest is gedaan... :x

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 23:06 ]

Pagina: 1