Asus P5GD1 Pro start niet door met Philips PVC680 Webcam

Pagina: 1
Acties:

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 09:13
Zoals je al kunt lezen heb ik een probleem:

Ik heb net een nieuwe pc in elkaar gezet, alles werkt perfect, behalve als de philips webcam (PVC680) erin zit op de usb poort. Onder windows installeert deze perfect, maar bij een reboot, en elke boot start de pc niet door als de webcam erin zit. Erg vervelend...

Het volgende heb ik al geprobeerd:
- Bios update
- Alle mogelijke bios settings nagelopen

Ik kan er verder niks over vinden op internet (google, asus support faq/forum, got)

Iemand enig idee wat hiermee te doen valt?

Het gaat dus om het Asus P5GD1 Pro moederbord en de Philips PVC680 webcam

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 09:13
Niemand een idee?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb een heel klein idee, ik had hetzelfde probleem maar dan met een exterene harddisk en op een andere mobo, kan je proberen om hem in een andere poort te doen. Dat werkte bij mij.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:14

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Hoogstwaarschijnlijk idd een USB power probleem. De poort levert dan te weinig stroom aan je webcam waardoor er allemaal vreemde dingen gebeuren. Soms krijg je een melding van windows dat een apparaat teveel stroom trekt, maar in jouw geval dus niet.

Gewoon een andere poort proberen, bijvoorbeeld die in het ATX plaatje zitten (bij je toetsenbord aansluitingen etc).

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)