Toon posts:

[XP] Geen Drives na installatie Omega Drivers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem.
Ik heb vandaag mijn mooie AMD 64 3700+ met een ASUS A8V mobo'tje binnen gekregen.
Ik deze spullen ingebouwd, en vol goede moed Windows geïnstalleerd.
Totdat ik bij de Omega drivers voor mijn ASUS Radeon 9600XT kwam.
Voor de installatie kon ik mijn (virtuele)Drives gewoon gebruiken, maar na de installatie niet meer.
2 "echte" drives*, 1 virtuele**, met de volgende foutmeldingen:

-Windows heeft het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat in het geheugen geladen, maar kan het apparaat zelf niet vinden. (Code 41)*/**
-Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)*

Dit krijg ik bij zowel SP1 als volledig geüpdate
Ik heb beiden 2x geprobeert, met steeds deze meldingen na installatie van de Omega drivers.

Toen dacht ik "ff de drivers weghalen en de originele terugzetten" maar dit hielp helemaal niet.

Dus nu zit ik met 3 niet-werkende drives die ik toch wel graag wil laten werken.

Mijn specs:

CPU: AMD 64 3700+ San Diego
Mobo: ASUS A8V
Geheugen: Corsair VS 512MB DDR400
HDDs: WD 2500JB + WD 1600JB
GFX: ASUS Radeon 9600XT 128MB

Alle drivers, van mobo tot raid zijn geïnstalleerd.

Kan iemand mij uit de brand helpen?

Verwijderd

Restore point terugzetten misschien? Heb je al geprobeerd om ze in Device manager weg te halen en ze door windows opnieuw te laten detecteren?

ik heb zelf die omega drivers ook geinstalleerd een paar dagen geleden, maar geen problemen gehad

Verwijderd

Topicstarter
Restore point is er geen, aangezien ik net een verse installatie er op heb gezet, ook de verschillende bootopties hebben geen nut (active directory, laatste bekende werkende instellingen, etc...)

In apparaatbeheer weggooien en opnieuw laten installeren heeft geen nut.