Vraagje over de Thermaltake Hardcano 13

Pagina: 1
Acties:

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-01 17:47

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Ik ben van plan binnenkort de Hardcano 13 aan te schaffen maar vooraleer ik dit doe had ik graag geweten of je met deze Hardcano, naast het bijregelen van de fan snelheid, een fan ook effectief kan uitschakelen. Als dit niet mogelijk is moet ik namelijk op zoek naar een andere fan controller.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-02 11:46
http://www.thermaltake.co...ano13/a2259hardcano13.htm
tip: kijk bij de reviews voor echte duidelijkheid :+

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Ik had eerder een simpele "ja"/"nee" verwacht van iemand die in het bezit is van de Hardcano 13. Ik heb er al aardig wat zoekwerk opzitten maar die hele lijst aan reviews doornemen...sorry maar...nee :/

• Vandread
Wil je een simpele ja of nee:
Bel of mail met een shop.

Ik ben "opgevoed" op got met zoek het eerst zelf uit en ga daarna pas vragen stellen.
Gokje trouwens: ... nee ;)

edit: goh jij post ook niet anders dan in je eigen topics he :P
Come on buddy share your knowledge ^^

[ Voor 26% gewijzigd door Vandread op 26-01-2006 09:30 ]

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik heb ook een hardcano 13 gehad. Een advies... Niet kopen.

Het ding zit ernstig eenvoudig in mekaar, dwz geen kwaliteit, alles is plastic en het draaiknopje waarmee je de fans kan regelen voelt aan als een pudding.

Over die fans, met de hardcano 13 kan je ze niet uitschakelen. Sterker nog, als je je fan stekker eruit trekt, begint die hc13 als een gestoorde te piepen. Dat hoort natuurlijk, en soort alarm sirene, maar wel kapot irritant.

Bij mij was de socket waar het backup batterijtje in zit, vrijwel meteen kapot (1 keer die batterij vervangen, en gewoon netjes gedaan)

Na een tijdje word je LCD screen dof, dan zie je geen ruk meer van wat er staat.

Kortom... zonde van je cente

• Vandread
tip: koop een simpel geval met switches, bij normaal pc gebruik weet je toch wel wanneer je "heftig" bezig bent en wellicht extra koeling kan gebruiken...

Verwijderd

Is dit niet iets voor jou?

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Speedswitch schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:23:
Ik heb ook een hardcano 13 gehad. Een advies... Niet kopen.

Het ding zit ernstig eenvoudig in mekaar, dwz geen kwaliteit, alles is plastic en het draaiknopje waarmee je de fans kan regelen voelt aan als een pudding.

Over die fans, met de hardcano 13 kan je ze niet uitschakelen. Sterker nog, als je je fan stekker eruit trekt, begint die hc13 als een gestoorde te piepen. Dat hoort natuurlijk, en soort alarm sirene, maar wel kapot irritant.

Bij mij was de socket waar het backup batterijtje in zit, vrijwel meteen kapot (1 keer die batterij vervangen, en gewoon netjes gedaan)

Na een tijdje word je LCD screen dof, dan zie je geen ruk meer van wat er staat.

Kortom... zonde van je cente
Heel erg bedankt voor het advies. Ben ik blij dat ik hem nog niet besteld heb :) !
Vandread schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:29:
tip: koop een simpel geval met switches, bij normaal pc gebruik weet je toch wel wanneer je "heftig" bezig bent en wellicht extra koeling kan gebruiken...
Ik moet eerlijk toegeven dat 1 eigenschap van de HC13 mij stoorde en dat was precies het feit dat alles er draait om de temps terwijl het mij juist om de fan speeds te doen is. Ik weet idd wanneer extra koeling nodig is, daar heb ik geen temp sensors voor nodig (behalve die van de CPU en het MB natuurlijk).
Mja, ik zie niet meteen iets bruikbaar. Ik ben in feite gewoon op zoek naar een degelijke fan controller (bij voorkeur met display waarop RPM's af te lezen zijn). Ik ga mijn zoektocht iig hervatten. Mocht iemand toevallig vinden waarnaar ik op zoek ben, dan hoor ik het graag ;)
Pagina: 1