Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rdkraker
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 22:11
Wie heeft een oplossing voor dit probleem:

In mijn pas gekochte occasion zit een Blaupunkt Helsinki RadioPhone - een radio/gsm combi. Ik heb deze een paar maanden gebruikt met een simyo kaartje (ptt prepaid)

Nu heb ik een (debitel) vodafone abonnement en heb hetvolgende probleem: Als ik van of naar mn werk rij (ong 1.15 uur) krijg ik zeker 3 a 4 keer een smsje met veel rare tekens. 15 sec. na ontvangst valt mn telefoon.radio uit en start opnieuw op. Probleem is dat ik ook steeds mn pincode opnieuw moet intoetsen en dat hij ook gewoon tijdens een gesprek uitvalt.

Diverse keren bellen met debitel heeft me een nieuw nummer opgelevert... met hetzelfde probleem !

Het lijkt me niet in de telefoon te zitten want met Simyo gaat het prima !

Hellup !!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:32
Dit is een heel vaag probleem, vooral die "sms-jes" erbij...
Wellicht zijn het regiocodes of netwerkupdates of iets dergelijks. Als het toestel daar dusdanig van over zijn toeren gaat, kan ik me alleen nog maar bedenken dat het toestel niet compatible is met het Vodafone netwerk. Heb je misschien nog andere simkaarten die je kunt proberen (van vrienden / collega's misschien bijvoorbeeld?) Niet alle toestellen zijn even geschikt voor alle netwerken en dit is wel een hele exotische als ik zo ff op internet ernaar op zoek ga.