Toon posts:

Geen MAC Clone op linksys WAG

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een Linksys WAG354G aan de praat te krijgen op mijn Demon BBNED ADSL lijn maar dit wil niet lukken. Demon connect op basis van een MAC adres en deze lijk je niet te kunnen clonen op bovenstaand modem/router.
Zie ik iets over het hoofd of is er misschien een commandline mogelijkheid om dit te doen???

Heb reeds het mac adres door de helpdesk laten opnemen in de mogelijke adressen dus binnen een paar uur moet hij kunnen connecten maar het lijkt me toch dat macclonen moet kunnen.

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Bij een modem van linksys kan je niet de mac klonen voorzover ik dat weet. Bij een router van linksys kan dit wel. Waarschijnlijk is dat omdat een modem echt een vast mac adres nodig heeft of dat het verplicht is.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het mac adres laten opnemen door mijn provider maar hij wil nog steeds niet connecten! :( Is er een andere Demon BBNED gebruiker die deze modem/router heeft draaien?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Bij demon kun je toch meerdere mac adressen aanmelden? Dus clonen zou helemaal niet hoeven.

Als jij nog de aanmelding op basis van Mac hebt, krijg je automatisch de mac-aanmeld pagina voor je neus op het moment dat je een nieuwe modem hebt.

Kloppen je VCI instellingen wel?

Kijk hier: Ervaringen Demon DSL-Express # 19

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Topicstarter
MAC adres is reeds door Demon toegevoegd maar clonen had mij makkelijker geleken. VCI gegevens staan er ook goed in er wordt bij het modem een lijst met specifieke instellingen voor de Nederlandse providers.

????

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

VCI is niet provider afhankelijk maar telco afhankelijk....

Wat geeft je log aan?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Topicstarter
Kom ik vanavond ff op terug zit nu op mijn werk :(

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond "restore to factory defaults" gedaan en opeens was er internet!!!! Snap er geen reet van maar het werkt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ziet Overige Hardware er nou echt zo uit als een dumpbak :?
Is de hoofdgroep 'Netwerken' nou echt zo moeilijk te vinden :?

GoT Huisregels

Komt nog bij geschop binnen 24u :X

Post voortaan aub in het juiste subforum en hou je los daarvan aub ook gewoon aan de regels.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.