Toon posts:

Printen mappenstructuur van Outlook Express ?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Heb volgend probleem : per klant maak ik in Outlook Express een map aan in Bewaarde Berichten.
Binnen Bewaarde Berichten heb ik eveneens een onderverdeling in diverse mappen zoals bvb "Prospecten", "Klanten", "Na Verkoop" etc. Na verloop van tijd kunnen in zo'n map tot meer dan 50 submappen ontstaan.
In het Menu van Outlook (en overigens vlgs mijn informatie ook nergens anders in Windows) vind ik geen mogelijkheid om de volledige mappenstructuur uit te printen. Het is voorlopig dus behelpen met Printscreen, en daarna plakken in bvb Word. Maar wanneer er bvb 50 mappen zijn, dan kan dit niet meer op mijn scherm, en wordt het een job als voor in de kleuterklas : diverse printscreens uitprinten, snijden en aan mekaar plakken.
Vlgs mijn weten bestaan er diverse shareware uitbreidingen waarmee de Windows Verkenner mogelijkheden krijgt om directories en boomstructuren uit te printen. Bestaat zoiets ook voor Internet Explorer ? Heel veel Windows users maken gebruik van Outlook Express. Bestaat er daar ook zo'n uitbreiding voor ? Via google vind ik op het eerste gezicht niets.
Heeft iemand een tip hoe ik mijn mappenstructuur van Outlook express op een eenvoudige manier in één keer kan uitgeprint krijgen in een zogenaamde boomstructuur ?

Met mijn beste dank bij voorbaat voor alle nuttige tips !

Marc uit Brugge

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 20:16 . Reden: aanvulling ]