downloaden in sleep modus

Pagina: 1
Acties:

• lowen.f
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01-2019
Hoiw :+

Heb een IBM T41, als ik hem dichtklap gaat hij in 'slaap-stand' maar dan verbreekt hij ook de verbinding and stop hij uiteraard met downloaden, msn, etc. Is het mogelijk om in te stellen dat hij de wireless aan laat staan?

Ik had ergens gelezen dat de warme lucht via het toetsenbord de laptop verlaat, als ik hem dus dichtklap word hij dan niet oververhit?

iemand enig idee? Heb een beetje zitten klooien en gekeken (ook via de search gezocht) maar niets werkt...

bedankt! O-)

• Mick
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04-2022

Mick

iedereen is uniek behalve ik

Je kunt als het goed is (en als je Windows-gebruiker bent) in \Control Panel\Power Options, tabje Advanced, instellen wat de computer moet doen als je 'm dichtklapt. In jouw geval: 'Do nothing'. Ook op een dockingstation is de klep doorgaans dicht (tijdens het gebruik), dus dat zou geen probleem moeten zijn.

In sleep-modus staat-ie dan natuurlijk niet, maar dat wil je geloof ik ook niet, hoewel je anderzins beweert. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Mick op 24-01-2006 19:26 ]

computo ergo sum

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Als je een download programma wilt laten draaien in standby zou theoretisch de harde schijf en de processor ook moeten werken... dan blijft er weinig standby meer over ;) Zelfde geldt een beetje voor MSN

• lowen.f
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01-2019
haha BartXP ja duh das wel logisch, stom van me 8)7

Ik heb die optie uitgezet bij power options -> advanced... nu proberen te onthouden de 'slaap' shortcut in te drukken voordat ik hem dicht doe (oh doe ik alleen als ik wegga uiteraard)

Verwijderd

mwah als je je beeldscherm naar beneden doet terwijl je pc nog steeds warmte produceert; neem van mij aan het is schadelijk voor je scherm

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:27
hoe warm is je toetsenbord dan?!
ik brand me er niet aan, dus zoveel heter zal het niet zijn dan op een goede zomerdag ;)

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
'Misschien' dat dat komt doordat de warmte weg kan? Een pan met deksel wordt sneller warm van binnen dan één zonder deksel zeg maar? :S
Pagina: 1