Mac OS X op intel

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:41
In dit nieuwsbericht http://tweakers.net/nieuws/40886
staat dat Mac OS X op een Intel machine kan draaien.
Nu is mijn vraag, kan ik naar de winkel gaan Mac OS X kopen en die 'zomaar' installeren op mijn normale x86 (non-Apple)pc? Zonder ingewikkelde truken. En draait het dan ook soepe?

Want overal waar ik kijk op internet hoor ik 'Ja het kan' maar je moet met VMware gaan werken. Dan hoor ik weer het is illegaal/legaal. Dus voordat ik naar de winkel ren en Mac OS x koop... Wie geeft uitsluitsel?

[ Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 24-01-2006 19:12 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

πŸ’©

Nee, het kan niet. De developer versie kon het wel, maar de echte versie draait niet op gewone PC's. Legaal kan het sowieso niet.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 24-01-2006 19:14 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

breinonline

Are you afraid to be known?

XP kan niet zomaar. Vista schijnt wel te moeten gaan werken zonder problemen. Het is wel legaal alleen niet ondersteund, dus kom je er niet uit heb je een probleem.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15ΒΊ ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

breinonline schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:27:
XP kan niet zomaar. Vista schijnt wel te moeten gaan werken zonder problemen. Het is wel legaal alleen niet ondersteund, dus kom je er niet uit heb je een probleem.
Het gaat hier om een Apple OS op een windows-bak en niet andersom...

Verwijderd

Google is je beste vriend hierin hoor, er heeft trouwens al genoeg nieuws rond op de frontpage gestaan

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Zie ook OS X op x86 verbod: tijd voor een wijziging :)

Ik sluit deze dan ook, aangezien je dit ook zelf zonder moeite had kunnen vinden.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Je hebt de speciale versie voor intel-processors nodig, en aangezien je deze niet kan kopen in de winkel (...nog niet...) moet je de illegale versie van de 10.4.3 Mac OSX Tiger x86 hebben, maar dit is verboden op dit forum :)

Toch stiekem kleine tip: www.osx86project.org :)

edit: nog net op tijd :P

[ Voor 5% gewijzigd door DarthPlastic op 24-01-2006 19:33 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.