Toon posts:

mp3 kopieer programma?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niet zo'n held met de computer en heb op internet wel gezocht maar kon zo niets vinden dus vandaar dat ik mn vraag hier stel.
ik heb een mp3 speler en daar wil ik dus nr's opzetten.
ik heb op mijn harde schijf een map met iets van 10gb aan mp3's, zijn er programma's die random nr's uit die map haalt en op mijn mp3 speler kan kopieren.
of een programma die van een playlist van winamp die nr's naar mijn speler kan kopieren?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat voor MP3 speler is het uberhaupt? Kijk ook hier eens tussen: [search=random mp3] en natuurlijk Random liedjes op mp3 speler zetten?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-08 21:01
iTunes kan dat, alle tracks toevoegen aan bibliotheek, dan partyshuffle aanmaken (onderin kun je nog wat eigenschappen opgeven) en die tracklist kun je dan naar je mp3 kopieren?! Of werkt dit niet bij een non-iPod? Hmm.. Jeroen toch wel errug blij met de zijne :+

Verwijderd

Topicstarter
hej bedankt hier kan ik wel wat mee denk ik

Verwijderd

Topicstarter
nog een klein vraagje ik gebruik nu winamp om die files op mijn mp3 speler te zetten en dat gaat perfect. klein probleem mijn mp3 speler speelt alleen mp3 af en geen andere bestanden. is er een makkelijke manier om andere dan mp3 bestanden uit mijn playlist te filteren via winamp?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gewoon 1 bepaalde map maken met alleen maar mp3-files?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het al opgelost. ik gewoon met zoeken via menu start op de extensie mp3 gezocht en die allemaal apart in een playlist gegooid.
Pagina: 1