Ik heb 5 maanden terug een Logitech Stereo Gaming Headset, gekocht bij de MediaMarkt voor €39,95 of zo. Wat een naar onding.
Het geluid is redelijk, maar slechter als de Sennheiser koptelefoon van 5 a 6 jaar oud waar 't een vervanging voor zou moeten zijn. 'T kreng knelt als de nete aan m 'n oren, 't duurde zeker twee maanden en veel buigen voordat m'n oren niet meer pijnlijk werden na 30 min fraggen. Maar mischien heb ik gewoon een bolle kop. Een ander minpunt is de volumeregelaar die aan het draadje zit, deze zit te laag waardoor bij mij de regelaar en draad niet in m'n schoot blijven liggen, maar telkens er af schuifen... en dan heb je 't volle gewicht daarvan aan je kop bengelen. Mateloos irritant. En nu begint de volumeregelaar ook kuren te vertonen, hij laat 't linker kanaal niet door tenzij ik de regelaar even knijp tussen duim en wijsvinger.
Ik was destijds eigenlijk al op zoek naar een Sennheiser PC150 of een Plantronic Audio .90, maar zijn helaas hier niet voor een schappelijke prijs te bemachtigen.
[
Voor 3% gewijzigd door
lordsnow op 27-01-2006 03:36
]