Toon posts:

lompe fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik me wou inschrijven bij distributed kreeg ik een venstertje waar ze mn naam en wachtwoord vroegen, dus heb ik niet mn mail adres maar mn naam ingevuld.:'( Dit kan ik niet meer wijzigen omdat ik bij alles "Can't find the e-mail adress that you entered" krijg. Hulp?

bvd

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

je moet eerst iets hebben geflushed, dan kun je je pas opzoeken in de stats, dan laat je het password mailen en kun je je profile veranderen

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Even je browser afsluiten en opnieuw opstarten. Als je wachtwoord onthouden oid aangevinkt hebt moet je even kijken waar dat opgeslagen wordt en dat bestand weggooien.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:32
Als je je stats bij distributed opzoekt, staat onderaan een regeltje waarmee je je paswoord kunt laten opsturen. Je krijgt dan een mailtje van distributed met daarin een directe link naar je gegevens. Als je daarop klikt kun je al je gegevens verder instellen.

[removed]

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Stuur mailtje naar Dnet om de situatie uit te leggen; Je kunt onmogelijk je pwoord opgestuurd krijgen.

Verbazingwekkend touwens hoe slecht mensen de mensen voor mij je probleem gelezen hebben. :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verbazingwekkend touwens hoe slecht mensen de mensen voor mij je probleem gelezen hebben. :)
volges mij snap jij um ook niet helemaal :P
maar wat de bedoeling is:
je krijgt bij zoiets als je info veranderen een apart venstertje (zo'n grijs ding, weet je wel, met een titlebar, een close knopje, OK- & cancel knopje, een vinkje dat IE het onthoudt, en je naam en pw invullen (zo nu heb ik alles gehad, maar niet op volgorde :)))
als je dat vinkje aanklikt en je naam en pw invult, maar verkeerd, dan stuurt IE het verkeerde altijd door naar de server, en dat wil je dus niet, maar jah.... IE heh :)

dit is dus mijn interpretatie van het probleem, en dan nu de oplossing :)
weet ik overigens niet zekur maar k denk dat het helpt> probeer je cookies weg te gooien

ga naar je temp. inet files, en delete je cookies daar ff
is het probleem nog nie verholpen, probeer dan wat te verbouwen in je IE preferences

• redwing
Mr_Atheist, wie leest het probleem nu verkeerd ?:+
Hij heeft dus niet zijn e-mail adres in zijn client verkeerd ingevuld, maar het pop-up schermpje dat je krijgt als je je preferences opvraagt bij distributed. Hier moet je je e-mail en paswoord invullen. Deze worden daarna in een cookie onthouden. Als je nu dus je naam ipv je e-mail invult kom je niet meer in je preferences. Dit kun je op twee manieren oplossen. De eerste heb ik hierboven beschreven (bij je stats bij distributed ff onderaan 'please e-mail my pasword' aanklikken) Of als tweede je cookie deleten en daarna wel alles goed invullen. Ikzelf vind de eerste wat makkelijker.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Het feest is nu compleet. Ik heb bij de cookies gekeken maar kon nix vinden wat ook maar iets met mn probleem te maken kan hebben. Ik heb geprobeerd me opnieuw aan te melden, maar dan krijg ik de volgende error:

There was an error processing your request
We can"t find the email address that you entered, "fritz@dekkerwiel.tmfweb.nl".

datestamp: Jan 21 2001 17:51:00

Leuk hè? Ook kon ik nergens een mailadres vinden op distr.net waar ik evt. naar zou kunnen mailen.

Iemand een kant en klare oplossing?

Verwijderd

Ik lees het probleem net zo als Mr_Atheist.

• redwing
Als je je e-mail niet kunt vinden bij distributed heb je nog geen blokjes geflushed, of zijn ze iig nog niet aangekomen. Oftewel even in je client kijken of daar je e-mail goed is ingevuld. Als dat het geval is zul je een dagje moeten wachten. Daarna moet je je e-mail wel kunnen vinden in de stats bij distributed. Als je trouwens de afgelopen dagen voor het eerst hebt geflushed kan het zijn dat je een dagje langer moet wachten, omdat ze een eindje achterliepen met verwerken v/d stats. Vandaag hebben ze dat weer bijgewerkt, en zou alles weer normaal moeten zijn.
Je hoeft je trouwens niet apart aan te melden. Als distributed blokjes van je heeft ontvangen komt je e-mail adres automatisch in de stats na de eerstvolgende statsrun. Dus eerst zorgen dat je een paar blokjes hebt geflushed, daarna een dagje wachten, en daarna staat je e-mail adres in de stats, en kun je distributed een paswoord laten mailen om je instellingen goed te zetten (zoals DPC als team kiezen etc.)

[removed]

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:53

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Hmjah ... ik zou niet weten hoe ik het probleem moet lezen eigenlijk ... het zegt me allemaal geen ene fuck om eerlijk te zijn.
Join een subteam en je hebt die problemen jah niet. Simpel toch ?

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• redwing
Da's natuurlijk ook een oplossing :)

Freek, ik zie jouw e-mail adres er bij distributed ook niet tussen staan, dus ik denk dat je of nog niets geflushed hebt en/of nog een dagje moet wachten tot na de volgende statsrun.

[removed]

Verwijderd

Mijn oplossing zou zijn, gooi alles weg en installeer de boel opnieuw.

Deze keer met het juiste emailadres, opgelost:)

• redwing
Ik denk niet dat dat helpt aangezien het koetje waarschijnlijk wel goed is ingesteld. Ik denk haast dat ie of pas vandaag of de afgelopen dagen zijn eerste wu's heeft geflushed, en door de backlog ze nog niet aangekomen zijn op de keymaster. Als ie dus inderdaad wel heeft geflushed, en zijn ID in het koetje goed heeft ingevuld is het probleem morgen over.
We zullen wel zien ;)

[removed]

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:53

Wessie

Noizy Cows Crewmember

En is het gelukt :?

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

kheb ff gekeken, maarik ken hem ook niet vinden bij dnet
Pagina: 1