Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb hier een Qtek S100, alleen het is een pharmaphone die eigenlijk voor artsen is. Nu maakt dit me niet uit want die zijn gewoon exact hetzelfde, ook gewoon legaal enzo. Alleen hij installeerd nu standaard ook bij een hard reset allemaal Medische Software mee. En dat staat groot bovenin mijn scherm. En daar heb ik dus niet zoveel behoefte aan, dus weet iemand hoe ik dit er toch af kan gooien of hoe ik hem bij een schone install (hard reset) dus kan laten zorgen dat hij dit niet mee installeerd.

Ik heb ook een windows mobile 2003 code dus misschien als ik die CD ergens kan bemachtigen dat ik hem er zonder die zooi op kan zetten ofzo?

hulp aub :)

Never really found a place that I call home...

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:52
Gewoon hard reset doen en dan voordat de software geinstalleerd wordt een normale reset doen. Dan kun je via de ext rom de progjes installeren die je wel wilt hebben...

Overigens heeft het waarschijnlijk meer zin, dit gewoon centraal te houden: HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 12

[ Voor 29% gewijzigd door Hoedje op 24-01-2006 17:27 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• GWD
heb ik daar geen software CD's ofzo voor nodig want ik heb alleen de Active sync cd erbij

• GWD
Hey dat werkte Thanks ... is het nou verstanding om ook de Medsoftware eraf te donderen van de storage of heb je dan kan dat je problemen krijgt bij een gewone installatie