Hallo 
Ik heb windows XP home SP2 en mijn PC wil niet afsluiten, hier is wat ik al geprobeerd heb:
1. Drivers voor alles wat je maar kan bedenken gedownload (doet het nu nog steeds)
2. BIOS geupdate (doet het nu nog steeds)
3. PC gerestored met Dell Restore (ik heb een dell dus dan gaat alles terug zoals hij uit de fabriek kwam) Hij deed het een week weer normaal, nu is het terug.
4. Overal gezocht op het internet maar kon niets vinden dat hielp
5. Ik heb de FAQ van windows helemaal door gelezen hier op dit forum maar kon ook niets vinden wat het zou kunnen zijn.
6. Vrienden die meer verstand van Windows hebben gevraagt, konden ook niets bedenken.
Het enige wat nog over is, is dat het een programmatje is dat hem stoort ofzo,
Als ik hem afsluit doet ie het volgende.
Start>Uitschakelen>Uitschakelen:
Hij sluit een paar progamma's af die rechtsonder staan. Nu blijft hij zo staan, en pas over een half uur ofzo gaat ie afsluiten, maar heel langzaam, is hij nog 10 minuten bezig. Toch lullig als je je computer opnieuw op moet starten...
1 op de 10 keer sluit hij wel normaal af, maar dat doet hij dus nooit.
op het moment ben ik ten einde raad, daarom dat ik nu hier post in de hoop dat jullie iets weten.
Ik hoop dat ik genoeg heb verteld en dat het verholpen kan worden.
bedankt voor antwoorden
Ik heb windows XP home SP2 en mijn PC wil niet afsluiten, hier is wat ik al geprobeerd heb:
1. Drivers voor alles wat je maar kan bedenken gedownload (doet het nu nog steeds)
2. BIOS geupdate (doet het nu nog steeds)
3. PC gerestored met Dell Restore (ik heb een dell dus dan gaat alles terug zoals hij uit de fabriek kwam) Hij deed het een week weer normaal, nu is het terug.
4. Overal gezocht op het internet maar kon niets vinden dat hielp
5. Ik heb de FAQ van windows helemaal door gelezen hier op dit forum maar kon ook niets vinden wat het zou kunnen zijn.
6. Vrienden die meer verstand van Windows hebben gevraagt, konden ook niets bedenken.
Het enige wat nog over is, is dat het een programmatje is dat hem stoort ofzo,
Als ik hem afsluit doet ie het volgende.
Start>Uitschakelen>Uitschakelen:
Hij sluit een paar progamma's af die rechtsonder staan. Nu blijft hij zo staan, en pas over een half uur ofzo gaat ie afsluiten, maar heel langzaam, is hij nog 10 minuten bezig. Toch lullig als je je computer opnieuw op moet starten...
1 op de 10 keer sluit hij wel normaal af, maar dat doet hij dus nooit.
op het moment ben ik ten einde raad, daarom dat ik nu hier post in de hoop dat jullie iets weten.
Ik hoop dat ik genoeg heb verteld en dat het verholpen kan worden.
bedankt voor antwoorden
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 17:18 ]