Ik heb net m'n kiss dp 1500 binnen gekregen en heb gelijk een update uitgevoerd omdat de subtitles het niet deden. Alleen toen ik de update cd in de speler stopte moest ik de speler resetten. Ik heb met de remote de speler uit en aan gezet en kreeg toen het zelfde bericht. Toen heb ik de manual er bij gepakt en daar staat: "druk op de aan/uit knop op het front paneel" . Maar er zit helemaal geen aan en uit knop op het front paneel
. Ik heb dus maar de stekker eruit getrokken en er opnieuw ingedaan, het werkte wel maar ik vraag me nu toch af waar die reset knop zit of hoe je dat ding "netjes" kan resetten/
Een ander probleempje heb ik als ik de speler uitzet via de remote. Er staan dan nog steeds 3 streepjes op het display, dan is ie dus niet "echt" uit neem ik aan? Hoe kan ik h'm helemaal uitzetten zonder de stekker eruit te trekken?
Toch nog zeer blij met deze speler, geweldig hoe je zo all je divxjes kan afspelen
Alvast hartstikke bedankt.
[edit]
De subtitles doen het nog steeds niet. Ik heb de subtitles de zelfde naam gegeven als de film zelf maar als ik op de subpic knop druk gebeurt er nix. Iemand enig idee wat ik hier fout doe?
Een ander probleempje heb ik als ik de speler uitzet via de remote. Er staan dan nog steeds 3 streepjes op het display, dan is ie dus niet "echt" uit neem ik aan? Hoe kan ik h'm helemaal uitzetten zonder de stekker eruit te trekken?
Toch nog zeer blij met deze speler, geweldig hoe je zo all je divxjes kan afspelen
Alvast hartstikke bedankt.
[edit]
De subtitles doen het nog steeds niet. Ik heb de subtitles de zelfde naam gegeven als de film zelf maar als ik op de subpic knop druk gebeurt er nix. Iemand enig idee wat ik hier fout doe?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 17:02 ]