Hoi allemaal,
Ik heb bepaalde, vrij beperkte, wensen voor een hostingabonnement, maar door de grote hoeveelheid hostingabonnementen en termen kom ik er niet echt uit wat voor hostingabonnement voor mij het beste zou zijn. Hopelijk wi; iemand mij helpen.
Mijn wensen zijn de volgende:
Ik heb bepaalde, vrij beperkte, wensen voor een hostingabonnement, maar door de grote hoeveelheid hostingabonnementen en termen kom ik er niet echt uit wat voor hostingabonnement voor mij het beste zou zijn. Hopelijk wi; iemand mij helpen.
Mijn wensen zijn de volgende:
- Ik wil een eigen domein in Nederland, dus <eigendomeinnaam>.nl wat bij de provider in de DNS moet komen.
- Al het verkeer naar mijn website moet naar mijn IP adresje van mijn ADSL abonnement worden doogesluisd waar ik mijn eigen Webserver, FTP server etc heb (DNS entrietje naar mijn vaste IP adres dus).
- Alle mail naar mijn eigen domein dus naar <whatever>@<mijndomeinnaam>.nl moet naar mijn eigen mailserver worden gestuurd (MX Record)
- Naast dat MX Record moet er ook de mogelijkheid zijn om een record aan te maken voor SPF (zodat mijn mails niet meer onterecht geweigerd worden)
- Als mijn mailserver plat ligt, moet mail bewaard blijven tot mijn mailserver weer up is (bSMTP)
- Het zou een bonus zijn als de overduidelijke spam niet naar mijn mailserver wordt doorgestuurd, maar al bij de provider wordt gereject, maar da's wellicht moeilijk zonder eigen mailbox daar