Toon posts:

Fout in apparaatbeheer met Belkin Bluetooth *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Belkin Bluetooth dongle aangeschaft. Die deed het 2 dagen prima, maar vandaag was er een crash tijdens de synchronisatie met mijn PDA. Sindsdien geeft het configuratiescherm de volgende melding: Het geselecteerde apparaat werkt niet goed.

Afbeeldingslocatie: http://img.villagephotos.com/p/2005-12/1118313/belkin.gif

Inmiddels kan ik wel weer synchroniseren. Ik dacht in eerste instantie aan een hardware fout, dus heb direct mijn dongle omgeruild. Dat levert geen andere beeld.

Windows zelf geeft in apparaatbeheer aan dat het apparaat goed werkt.

Iemand enig idee wat het probleem is?

Alvast bedank!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Opnieuw installeren van de dongle?!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels kan ik wel weer synchroniseren. Ik dacht in eerste instantie aan een hardware fout, dus heb direct mijn dongle omgeruild. Dat levert geen andere beeld.
Dat is dus allemaal al gebeurd. Nieuwe dongle, nieuwe software installatie, meerdere restarts...ik heb echt geen idee meer. Wie wel?

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-04 14:24

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Heb je al eens een andere usb-poort geprobeert? Als je hem in een andere usb-poort steekt zal windows hem herkennen als een nieuw apparaat en als hij dan om drivers vraagt gewoon de bijgeleverde drivers installeren.

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Yep gedaan. Meedere poorten zelfs :)

Inderdaad netjes de melding dat er nieuwe hardware wordt gevonden, maar vervolgens blijft de melding in het bovenstaande scherm hetzelfde.

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-04 14:24

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

En heb je de software mooi ge-deïnstalleerd voordat je hem herinstalleerde?

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat je met "mooi" deinstalleren bedoelt, maar ja, ik heb wel de software van Belkin gedeinstalleerd voor ik hem opnieuw installeerde (incl. de reboot tussendoor).

Zijn er misschien nog een trits registry entries die ik kan nuken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een reply gekregen van Belkin inzake bovenstaande kwestie. Het betreft een bug in de software (een schoonheidsfout).

Bedankt voor iedereen die gereageerd heeft! :)
Pagina: 1