Toon posts:

Counterstrike Source, key overzetten naar ander account?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende probleem, ik heb cs source gekocht en de cd-key geactiveerd, nu ben ik zo dom geweest om dat op dat account te doen terwijl ik een nieuw account aan wilde maken. nu is mijn vraag of ik de cd-key kan overzetten op een ander account.

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:44:
ik heb het volgende probleem, ik heb cs source gekocht en de cd-key geactiveerd, nu ben ik zo dom geweest om dat op dat account te doen terwijl ik een nieuw account aan wilde maken. nu is mijn vraag of ik de cd-key kan overzetten op een ander account.
Antwoord: niet mogelijk volgens de regels van Valve.

Je zou misschien Valve zelf kunnen mailen. Maar denk dat dat niks oplevert.

Verwijderd

Topicstarter
jammer, en als ik zeg dat mijn cd-key al in gebruik was?

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
das liegen he aben. enige manier om het te doen is je CD + boekje ofzo op te sturen naar valve dan koppelen ze de CDkey los van je account. erg veel werk voor zoeits :S en je zit tijd zonder. beste is om gewoon zo te laten denk ik.

Verwijderd

ja zoiets zouden ze nog in moeten bouwen eigk, account transfer ofzo, van je oude mailadres naar een nieuwe ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
oke dan weet ik genoeg bedankt.

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:50
als je op de site van steam zou kijken zou je hier heel makkelijk zelf achter kunnen komen maar goed.
laatste keer dat ik heb gekeken of dat kon stond er op de site dat je 10 dollar moet betalen om dat de doen. en je moet aantonen dat de cd-key van jou is. kopie van hoesje, cd, cd-key en aankoopsbewijs.

hmz...

Pagina: 1