Toon posts:

Vraagje over ASP en inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als eerste sorry tegenover de moderator omdat ik niet precies weet waar dit hoort, dus misschien moet ie verplaatst worden..

probleem...

ik wil graag een site maken waarop ik kan inloggen, dit is opzich niet zo'n probleem. maar nu wil ik een soort database eraan toevoegen (werk graag met acces) zodat bepaalde klanten, alleen bepaalde stukken zien en waar ze bepaalde bestanden kunnen downloaden. NU weet ik wel hoe je dit moet doen als alle klanten hetzelfde mogen zien, maar weet niet precies hoe ik dit moet oplossen als dus klanten alleen maar bepaalde dingen mogen zien/bestanden downloaden.....
heeft iemand een idee???dat zou echt geweldig zijn...zit namelijk al een tijdje te zoeken...
en vind alleen maar inlog voorbeelden die niet voor mij gelden...

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

In je database een veldje extra per regel maken met iets van "user_rechten" of "klasse" ofzo en dat checken bij het laden van de page lijk me :)

daar zou bijvoorbeeld in het eerste geval een getal in kunnen staan dat verbonden is aan een set rechten voor de user, en in het tweede geval bijvoorbeeld "user", "power-user", "admin", etc.

Permanent wintericon!