Toon posts:

handleiding MR-14EX /ef 100mm macro

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb vandaag mijn canon macroflitser binnen gekregen met een duitse handleiding
maar mijn duits is niet zo goed dus ik begrijp er niets van wie zou mij kunnen helpen aan een
nederlandse handleiding van dze flitser ?
en ook zoek ik een handleiding van een macrolens de ef 100mm macro usm om er wat beter mee overweg te kunnen
alvast bedankt gr johan

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Als je geen duits kunt moet je geen duitse versie kopen.

Vragen om handleidingen mag hiet niet, op handleidingen zit copyright.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:10
Hmm ik wil geen regels breken, maar als er op de site een handleiding staat mag je daar toch heen linken?

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Niet als daarmee het copyright geschonden wordt.

Verwijderd

Topicstarter
er kan toch iemand zijn die z n handleiding niet meer nodig heeft en er van af wil
dit hoef toch geen copie te zijn
en ik had deze besteld in nl en dacht dat er een nl handleiding bij zat dus zo doende

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:10

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:35:
er kan toch iemand zijn die z n handleiding niet meer nodig heeft en er van af wil
en ik had deze besteld in nl en dacht dat er een nl handleiding bij zat dus zo doende
In dat geval zou ik het product terugsturen, daar jij niet gekregen hebt wat jij verwachte.
Of je moet even op marktplaats/ebay zoeken, daar staan soms handleidingen aangeboden :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
Heaget schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:21:
Hmm ik wil geen regels breken, maar als er op de site een handleiding staat mag je daar toch heen linken?
wanneer canon deze handleidingen zelf aanbiedt op haar site, mag je daar gerust naar linken.

en als iemand de orginele handleiding aan topicstarter wil geven of verkopen, mag dat ook (behalve dat dat wellicht tegen de regels van GoT ingaat).

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 15:23

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

lateef schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:50:
[...]
en als iemand de orginele handleiding aan topicstarter wil geven of verkopen, mag dat ook (behalve dat dat wellicht tegen de regels van GoT ingaat).
Daar hebben we Vraag&Aanbod voor.....

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:35:
Dan ben je dus gewoon opgelicht als jij een import hebt gekregen, zeker als ie niet uit europa komt, dan krijg je zelfs niet eens garantie!

Als jij je hier niet van bewust was en het gewoon een winkel betreft moet je het ding meteen terugbrengen, je geld terug eisen en er NOOIT weer wat kopen.

Om je toch iets te helpen, zoek eens en deze hoek (via google):

http://eosdoc.com/manuals/?q=bodies%22%3Eeosdoc%3C/a%3E

[ Voor 10% gewijzigd door Fairy op 24-01-2006 22:05 ]

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:53
Wat zit iedereen hier ontzettend moeilijk te doen, kunnen jullie deze arme jongen niet helpen? Staat op de site van de fabrikant geen handleiding in PDF formaat?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Vinnienerd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:03:
Wat zit iedereen hier ontzettend moeilijk te doen, kunnen jullie deze arme jongen niet helpen? Staat op de site van de fabrikant geen handleiding in PDF formaat?
Nope.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:49

Zoefff

❤ 

Handleidingrequests zijn niet toegestaan, zoals duidelijk vermeld in de FG Algemene policy. Hoe moeilijk is het om eerst een policy door te lezen alvorens je in een (sub)forum post?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.