Toon posts:

asus v7700 bios, waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen waar ik een bios update kan vinden voor de v7700, ik heb op de site van asus gevonden ,en daar stond hij niet, toch schijnt hij te bestaan. Ik heb er vrijdag een gekocht, maar mijn computer loopt nu regelmatig vast, ligt volgens mij aan de combinatie a7v en v7700. Wie weet raad?

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Probeer eens bios 1005C van je moederbord.
Ik heb dezelfde combinatie en sinds die update heb ik (nog) geen problemen ondervonden!
Zelf ben ik ook op zoek naar updates van de 7700...

Eehm, heb jij ook de nodige problemen ondervonden bij installatie van de kaart?
Ik gebruik in elk geval de NVidia drivers (detonator 3), dat geeft de minste problemen!

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

Ik heb gedaan wat je zei, en heb nu nergens last meer van. Over je vraag over de installatie: Nee, geen problemen, maar ik heb dan ook de kaart erin gedaan en gelijk de nieuwe detonator drivers gedowload. Dus geen problemen

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mocht je toch nog op zoek ijn naar een BIOS update voor je Asus V7700 dan moet je zeker eens op http://crash.to/asushelp kijken. Op die site vind je vanalles voor de V7700 serie

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 21:42

reiker

dan jij!

vreemd dat je problemen hebt, mijn A7V en v7700 gaan prima samen... zoals je het zou verwachten van twee producten van één merk.

Zo gezegd, zo gedaan.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 11:11

Erikie

www.erikie.nl

search..........

traktor scratch!

Pagina: 1