Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug/feat] Usericon wordt gereset bij verwijderen ander icon

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik verwijderde net eventjes vanuit mn profiel een andere dan mn huidige icon. Dus het icon wat ik normaal gesproken gebruikte was eerst aangevinkt (en gewoon in F_Users in de kolom "Icon" staat). Vervolgens klik ik op een ander icon (die ik wil verwijderen) en verwijder ik die.
Volgens mij is bij het verwijderen verder geen behoefte om "Icon" uit F_Icons vervolgens te legen, ténzij het toevallig dezelfde icon is, als die eerst in gebruik was.

Misschien handig om daar een check voor in te voeren? Want als ik het niet gecontroleerd had, dan had ik nu tijdens mijn icon-opruim-actie geen icon meer geselecteerd...

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 21:22
Had gister toevallig hetzelfde. Wilde een paar icons verwijderen, dat is ook erg lastig. Kan maar met 1 tegelijk en elke je ww opnieuw intikken.

Facebook :: Twitter :: PSN

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dit was vziw al geen issue. Het kunnen verwijderen van meerdere icons tegelijk is een andere issue maar lijkt me gezien het feit dat dit weinig voor zal komen niet echt iets waar we veel tijd aan zouden moeten spenderen.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.