Asus WL500g De luxe

Pagina: 1
Acties:

• Mushjkin
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-02 16:50
Ik heb al wat in de search gespeurt maar kom nog niet echter achter een oplossing voor mijn probleem.
ik heb dus de eerdergenoemde router gekocht en voorzien van de laatste firmware.
alleen om de minuiut of 2 valt de verbinding weg. ik heb beveiligd met wpa.

heb al wat heen en weer geklikt. maar eigenlijk blijft het zwaar beroerd.

iemand die weet hoe je dit stap voor stap configureerd? :?

(\__/)

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb je geen handleiding erbij dan?

• Mushjkin
op zeker,... en die heb ik ook zeker gevolgd. maar de handleiding is niet uitgebreid en,.. ik had eerst een 64bit wep beveiliging. die al helemaal niet werkte. dusss... heb echt wel wat gezocht. snap dus niet waarom de verbinding wegvalt. goede tips zijn welkom

(\__/)

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-04 18:20

BHQ

Ik neem aan dat je bij WEP niet de passphrase overtikt maar de echte key. Verder kan je het ook bij bijv. de XP-manier van wlans connecten zoeken.

• Mushjkin
gelukkig was ik net nog bijdehand genoeg idd.... maar het rare is dat ik bij een verse install een weg vallende verbinding had. en nu met een reset van de router al mijn wan niet eens meer zie.

heel apart... nieuwe intel proset wireless 2200 bg driver proberen.

(\__/)

• Mushjkin
Met deze nieuwe driver gaat het al beter. en heel apart blijkt de plaats waar ik de router neerzet ook uit te maken. kennelijk interverente straling.
had de router eerst naast de kachel en voor een koker,.. kennelijk zit er iets van elektra in deze koker waardoor ik dus helemaal niks met mijn signaal kan.
heb nu de router een meter naar links verplaats en voila... werken als een trein.
heb wel een andere beveiliging gebruikt want de wep methode was me te lastig.
B)

[ Voor 54% gewijzigd door Mushjkin op 25-01-2006 21:21 . Reden: Al klooiend leert men. ]

(\__/)

Pagina: 1