MX3100 Toetsenboard reageert 'niet' meer

Pagina: 1
Acties:

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01-2025
Ik heb de MX3100 set van logitech en ben er echt heel erg tevreden mee, maar nu zit ik met een probleem :'( .

Het toetsenboard reageerd namelijk niet meer. Alle extra toetsen (Verbeterde Functietoetsen; Mediaplayer) reageren gewoon als ik het toetsenboard op USB aansluit, de rest geeft geen reactie. Op de PS/2 poort weigert heel het toetsenboard.

Toen ik vanochtend de PC uit standby haalde kon ik gewoon inloggen. Toen in windows begon het. Verbinding beveilingen, toen k daarmee klaar was moest ik het weer doen. Genegeerd maar ik kon niks meer typen, reboot.
Na reboot deed het tobo het helemaal niet meer alleen op USB de extra toetesen dan. Bij USB ziet de PC het tobo wel, hij zegt klaar en geinstalleerd.
Heb alles geprobeerd wat ik weet. Tobo opnieuw geconnect, geen resultaat.

Nu heb ik een gewoon PS/2 tobo aangesloten, maar m'n mx3100 tobo wil ni meer...

Wie weet een oplossing???

[ Voor 5% gewijzigd door WoBaDijk op 24-01-2006 15:22 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

• WoBaDijk
Niemand hier ervaring mee??? :X :'(

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik had ook dat de toetsenbord (mx700) er opeens mee "ophield". alle toetsen deden het bij mij nog behalve de multimedia keys boven, oplossing die hier door iemand werd gegeven hielp bij mij. haal de batterijen eruit, pak een schaar en zorg dat beide ijzerpunten de uiteinden aanraken. zo zorg je voor een kortsluiting oid. doe dit paar keer, laat de tobo ff met rust. en sluit hem weer af

mocht dit alles niet helpen, dan gewoon contact opnemen met logitech. hun kennende krijg je een nieuwe opgestuurd

[ Voor 3% gewijzigd door SYQ op 25-01-2006 12:00 ]

• WoBaDijk
Het kortsluiten hielp helaas niet :'(

Dus ben ik vandaag terug gegaan naar de mediamarkt... Die hebben hem netjes omgeruild voor een nieuwe en hij werkt weer :)

Mag een slotje op ;)