Toon posts:

ACT Labs Force RS....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit een leuke??? Hij ziet er goed uit.

Heeft iemand hier ervaring mee???
Zijn die pedalen niet wat klein??

Verwijderd

Hij komt in de meeste reviews er als beste uit, met als pluspunt dat ie vrij goedkoop is (in de USA), maar dat is ie in NL dus absoluut niet, hij kost in de winkel 450,-, MAAR je kunt hem ook bestellen bij www.act-labs.com (kost ie US $140) en die hebben een warenhuis in Nederland, alleen hebben ze het zo mooi verzonnen dat je $25 verzending moet betalen (dus 60 piek voor een verzending binnen NL, je mag hem niet komen afhalen). Daarbovenop komt dan nog eens de 17,5% BTW van NL, dan komt het totaal op $193 en dat is fl 455,-, dat is dus meer dan in de winkel.
Ik wilde er eerst ook een gaan kopen, maar ik wacht wel ff op oa de nieuwe generatie FF-wheels van Logitech en Guillemot/Thrustmaster....

Verwijderd

Ik vind die schakelpook dus egt wel megaaa vet... jammer dat nog steeds de koppeling achterwege wordt gelaten. realisme rules! :)

Verwijderd

Topicstarter
Die pook vinnik inderdaad ontzettend gaaf... stuurtje zelf ziet er ook allesbehalve slecht uit....

Jammer van die prijzen...

Verwijderd

voor die schakelpook moet je wel extra betalen, die komt er niet standaard bij (dat denken veel mensen), hij kost iets van 220,-

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor.. op de site www.actlab.com staat toch echt dat de hele set $139 ofzo kost...
incl. pookie dus

Verwijderd

Ramborg; het zit zo (dit weet ik echt 100% zeker):
Force RS (stuur+pedalen dus geen pook): $140
RS Shifter (pook, verder niets): $60
Samen: $190

hier komen dus nog de verzendkosten (minstens fl 60,-) en de BTW (17,5%, vanaf volgend jaar 19%) bij....

Verwijderd

Topicstarter
Goed, als jij de moeite had genomen die ik niet genomen heb, en op de site gekeken had, staat daar: $189.99.......
Die 139 was een beetje een rare gok van mij..
Ik zat nog een beetje bij je eerste post....
En dan inderdaad nog die verzendkosten.. Gaat nog wel $10 af geloof ik...
Pagina: 1