Hallo! 
We zijn bezig met een verhuizing van pand naar pand... uit zekerheid maken we images van de servers... hiervoor hebben we het pakket aangeschaft:
Ghost Solution Suite 1.1 (laatste versie)
Hierin zit Ghost Cast Server 8.3.0.1331
Server: Compaq Proliant DL380
met 2x 36,4GB SCSI schijven.
Hierop staat een:
C partitie met Windows 2000 Server
D partitie met SystemState en een
E partitie met Data.
(De data partitie word gebackupped met behulp van de tape unit).
Image trekken van de C en D partitie over het netwerk van de betreffende server gaat perfect.
Bij het image trekken ziet die maar 3 disks ipv partities... disk 1 2 en 3... hiervan heb ik dus 1 en 2 gepakt (dit staat naar mijn idee voor de C en D partitie)
Krijg 2 files van 1258 en 726 MB.
Nu wil ik ze weer restoren over het netwerk..
Disk to Disk en Disk to Partition heb ik al gedaan beide maar geen resultaat.
Ghost zegt dat het succelvol is gerestored.
Vervolgens reboot ik en branden er geen lampjes op de harddisks meer (server staat wel aan).
Moet ik het op een andere manier restoren?
Wat gaat er mis.. de verhuisdatum zit eraan te komen en de data moet dus optijd veilig zijn
p.s. Images van desktops (Windows 2000 Pro SP4) over het netwerk maken en terugzetten lukt wel perfect.
We zijn bezig met een verhuizing van pand naar pand... uit zekerheid maken we images van de servers... hiervoor hebben we het pakket aangeschaft:
Ghost Solution Suite 1.1 (laatste versie)
Hierin zit Ghost Cast Server 8.3.0.1331
Server: Compaq Proliant DL380
met 2x 36,4GB SCSI schijven.
Hierop staat een:
C partitie met Windows 2000 Server
D partitie met SystemState en een
E partitie met Data.
(De data partitie word gebackupped met behulp van de tape unit).
Image trekken van de C en D partitie over het netwerk van de betreffende server gaat perfect.
Bij het image trekken ziet die maar 3 disks ipv partities... disk 1 2 en 3... hiervan heb ik dus 1 en 2 gepakt (dit staat naar mijn idee voor de C en D partitie)
Krijg 2 files van 1258 en 726 MB.
Nu wil ik ze weer restoren over het netwerk..
Disk to Disk en Disk to Partition heb ik al gedaan beide maar geen resultaat.
Ghost zegt dat het succelvol is gerestored.
Vervolgens reboot ik en branden er geen lampjes op de harddisks meer (server staat wel aan).
Moet ik het op een andere manier restoren?
Wat gaat er mis.. de verhuisdatum zit eraan te komen en de data moet dus optijd veilig zijn
p.s. Images van desktops (Windows 2000 Pro SP4) over het netwerk maken en terugzetten lukt wel perfect.