Ervaringen Mehost.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 22:20
Graag ben ik op zoek naar wat ervaringen met dit hostingbedrijf.

Er is te weinig bekend over dit jong bedrijf via de bekende sites, zoals in de FAQ aangegeven.

Wellicht leeft er wat betreffende mehost.nl onder de tweakers hier ^^

Mocht het zo zijn dat jullie andere aanraders hebben, wees vrij ze te posten.

Het belangrijkste is:

- Ondersteunt Engels (onze webdevver is Noors/Engels-talig :P)
- Veel uptime
- PHP/CGI-BIN/Java
- 750Mb op 10Gb/pm (minstens)
- Gratis setup!!!
- Eventueel domeinnaam als blablaat.uwhost.com (ik heb een domein, dan kan ik hem gewoon redirecten)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 21:05

BachW

Tweaker in Noorwegen

Man, probeer niet altijd goedkoop... Persoonlijk vind ik IS Interned Services erg betrouwbaar en goed. Daar kan alles wat je wil...

Maar volgens mij hoort dit hier niet thuis...

BOINC stats

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12 11:27
Gratis Setup hebben de meest hosters wel, ook een gratis subdomein hoort er ook bij. En wat betreft veel uptime daar kan je weinig over zeggen, voor hetzelfde geld ligt morgen alles er 2 weken lang uit!

• SkyStreaker
BachW schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:19:
Man, probeer niet altijd goedkoop... Persoonlijk vind ik IS Interned Services erg betrouwbaar en goed. Daar kan alles wat je wil...

Maar volgens mij hoort dit hier niet thuis...
Het moet een beetje betaalbaar blijven. Ik kan geen 15 Euro ophoesten kerel :)

Volgens mij wel toch? Het betreft toch internet? En het staat ook in de FAQ's.
Bovendien kom ik weinig gebruikerservaringen tegen betreffende.

[ Voor 19% gewijzigd door SkyStreaker op 24-01-2006 13:30 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Prijs kun je natuurlijk zelf uitzoeken. Voor de rest heb je eigenlijk vooral setupkosten bij colo/dedicated hosting. Subdomeinen en veel uptime (?) is ook in 99% van de gevallen wel te krijgen.
Blijft eigenlijk alleen 'engels' over. Ik ken geen NL-hoster die daar actief mee naar buiten komt maar ik vermoed dat de meeste wel hun mannetje kunnen staan als het op engels aankomt.
Verder, wat versta je onder 'java'?

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11 22:36
Modbreak:Wat een waardevolle bijdrage aan dit topic. Probeer de volgende keer even on topic te blijven zonder provocerend over te komen.

[ Voor 77% gewijzigd door Eggy op 24-01-2006 18:24 ]

• SkyStreaker
IceStorm schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:33:
Prijs kun je natuurlijk zelf uitzoeken. Voor de rest heb je eigenlijk vooral setupkosten bij colo/dedicated hosting. Subdomeinen en veel uptime (?) is ook in 99% van de gevallen wel te krijgen.
Blijft eigenlijk alleen 'engels' over. Ik ken geen NL-hoster die daar actief mee naar buiten komt maar ik vermoed dat de meeste wel hun mannetje kunnen staan als het op engels aankomt.
Verder, wat versta je onder 'java'?
Ik heb er niet veel verstand van, maar ik heb gezien dat de ene host java wel ondersteund en de andere weer niet. Het is niet helemaal noodzakelijk, maar leuk als het wel kan ^^

Wat betreft de Engels opmerking. Configators en dat soort ongein, het zou leuk zijn als dat in het Engels was ^^

[ Voor 80% gewijzigd door SkyStreaker op 24-01-2006 14:01 ]

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-12 15:27
Het bedrijf heeft een eigen colocated server mij easyracks.nl
Zie: http://www.easyracks.nl/

Verder heb ik er geen ervaring mee.
Het lijkt mij een klein hosting bedrijf toe.

Edit: www.sohosted.com is ook wel fijn.
Alleen die ondersteunen geen Java, maar zijn wel wat groter.
Engels onderstuening onbekend.

[ Voor 28% gewijzigd door Henkie-Jan op 24-01-2006 14:07 ]

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Verwijderd

Dit is een vraag die je ook bij Hostingvisie.nl kan opzoeken, click

Zoals je ziet idd een jong bedrijf, en van de 3 replies is er 1 slecht van. (Ik neem zijn mening dan ook voor lief, want een uplink die eruit ligt kan een hoster trouwens niets aan doen ;) )

En trouwens kick je wel een hele oude draad :/

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Verwijderd

Het is nog vroeg ;) Maar ik begrijp je punt. Als het domeinnaam bij hun geregistreerd is dan moet de verhuizing gewoon zonder problemen verlopen. Ik heb zelf geen ervaringen met Mehost, maar als je de meningen over een hoster wilt weten dan surf je langs hostingvisie.

Eventueel per aangetekende brief opeisen dat je de domeinnaam wilt verhuizen.

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:26
Wat wil je precies verhuizen?

Je domeinnaam? Daar heb je je (in geval van .nl) je oude/huidige provider niet eens voor nodig. Kan je nieuwe provider (indien jij het kenbaar hebt gemaakt bij je huidige provider(deelnemer)) gewoon zonder problemen wegverhuizen.

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:25

McMiGHtY

- burp -

Idd, aanvraag voor verhuizing indienen bij je nieuwe provider, vervolgens komt er een mailtje naar je admin contact: postmaster@ediejo.nl , klik op een linkje en je hebt bevestigd dat je wil verhuizen, how hard can it be?

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

• SkyStreaker
Ik kan je melden dat MeHost dat de ene keer via een schrijven wil, de andere keer is het weer geen probleem. Maar goed, de enige problemen die ik had is dat ze af en toe d'r uit lagen.

(even tussendoor, oud draadje kicken of niet, het is volledig ontopic en het is de nette manier van handelen)

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 17% gewijzigd door Ediejo op 22-07-2007 08:05 ]

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Verwijderd

Ediejo schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 07:29:
[...]

Ediejo.nl draaid al een flinke tijd zonder enig probleem bij mehost (1,5jaar). Alleen de verhuizing wil niet lukken denk ik zo. Vandaar mijn posting op dit forum. Ik denk dat Mehost niet zo blij is met deze actie. Kijken of ze nu wel gaan doen wat ze al dagen beloven. En opeisen heeft weinig zin. Mehost moet gewoon d'r werk doen, en telefoons eens opnemen of mails beandwoorden. Zo moeilijk is dat toch niet.
En dat is totaal niet de bedoeling van het forum
-Persoonlijke data-
Ik ben nog nooit in me leven zo slecht behandeld door iemand of door een bedrijf als door Mehost. Wat een vervelende mensen werken daar.

Gelukkig hebben ze een ervaringlijst een soort gastboek. klik

Mocht er iemand nog denken dat Mehost of Xynta betrouwbare bedrijven zijn dan heb je het goed mis.
Ten eerste moet je even de naam van de medewerkster weghalen, is niet de bedoeling om dergelijke dingen hier te publiceren. Daarnaast kom je een beetje 'kinderachtig' over in je posts hier en in je posts op de site daar. Ik kan best begrijpen dat je geirriteerd ben, maar ik verwacht dat maar weinig mensen je op deze manier serieus gaan nemen

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 09:42 ]

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Verwijderd

Ediejo schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:45:
Ik wist niet dat je moderator bent Denniswerf.

Volgens mij staat er in de TS Ervaringen Mehost.
1 van de ervaringen is dat ik ben voorgelogen door Leonie Ligtedeal. En om het te onderbouwen doe ik er een kopie van de mail bij.
Ik probeer hier alleen maar mee duidelijk te maken dat het bedrijf niet erg betrouwbaar is. En zolang er niet ingegrepen wordt door een moderator ben ik niet van plan om het te veranderen. ;)
Berichten in discussie mehost:

- knip-
Waarom niet gewoon even op het topic posten ipv een PM? In ieder geval veel plezier

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 09:17 ]

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 14% gewijzigd door Ediejo op 23-07-2007 18:07 ]

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:26
Ik snap niet waarom je je zo drukt maakt om die verhuizing. Ik hier al meer dan 2 weken geleden al verteld dat je een huidige provider (deelnemer in ISDN jargon) helemaal niet nodig hebt voor een verhuizing. Snap dus ook niet waarom je meer dan 2 weken bezig bent geweest met opwinden, bellen en brieven/mails sturen.

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
En zoals gewoonlijk zitten er 2 kanten aan een verhaal. We hebben nu jou kant gehoord, nu die van Xynta nog ;) Beetje jammer om hem zwart te maken zonder dat er wederhoor wordt toegepast :)

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 20% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 09:03 ]

Pagina: 1