www.heinemanss.nl
Als je VB/C++/Delphi kent is dat vrij simpel zelf te maken, over het algemeen wordt je probleem opgelost door iets als Service te starten, maar daar moet de exe wel voor gemaakt zijn.sheinemans schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:14:
Ik zoek een programma wat controleertd of een bepaalde exe nog draait op een WinXP PC. Als het programma niet draait dan moet het weer gestart worden.
Ik heb van alles opgegeven als zoektermen maar zonder succes. Ik dacht dat het een watchdog genoemd werd maar onder die term kan ik ook niets vinden.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
Ik ben "helaas" geen admin en mischien niet aan mijn om te zeggen, maar :
Ik zou eerst de policy regels lezen voor je post.. Niet rot bedoelt hoor, maar er is erg weinig info.. Belangrijkste is denk ik het OS wat je draaid.. Heb je zelf al gezocht ? Etc.
Maar omdat ik in een goede bui ben
@echo off
cls
echo Protecting an exe file from crashing...
title Weet Ik Veel !!
:exe
echo (%time%) exe started.
start /wait weetikveel.exe
echo (%time%) WARNING: exe closed or crashed, restarting.
goto exe
Zoiets ?
Ik zou eerst de policy regels lezen voor je post.. Niet rot bedoelt hoor, maar er is erg weinig info.. Belangrijkste is denk ik het OS wat je draaid.. Heb je zelf al gezocht ? Etc.
Maar omdat ik in een goede bui ben
@echo off
cls
echo Protecting an exe file from crashing...
title Weet Ik Veel !!
:exe
echo (%time%) exe started.
start /wait weetikveel.exe
echo (%time%) WARNING: exe closed or crashed, restarting.
goto exe
Zoiets ?
Ik mocht het onderwerp niet meer aanpassen toen ik het zag. Maar je oplossing werkt super
www.heinemanss.nl
Verwijderd
Mooi om te horen dat je geholpen bent.. Idiaal om gameservers draaiend te blijven houdensheinemans schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:33:
Ik mocht het onderwerp niet meer aanpassen toen ik het zag. Maar je oplossing werkt super
Ik heb even [XP] vooraan de topictitel gezet. Let daar in het vervolg zelf even op.
Vermeld voortaan ook even je zoektermen, je hebt denk ik niet helemaal de goede gebruikt. Er zijn namelijk talloze oplossingen
Vermeld voortaan ook even je zoektermen, je hebt denk ik niet helemaal de goede gebruikt. Er zijn namelijk talloze oplossingen
Pagina: 1