Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Het is jaren geleden dat ik me met postzegels bezig heb gehouden maar toen al waren er digitale catalogussen. Was toen vrij betaalbaar als ik me goed herinner. Kon je verder gewoon in aanvinken welke zegels je had en en in welke conditie en dan rammelde hij er achteraf een totaalprijsje uit.
Ik vond het toen iig prima werken (gokje, 1996) en ik kan me niet voorstellen dat ze niet een beetje met hun tijd meegegaan zijn
Online database-achtige dingen moet je denk ik net mazzel hebben dat een of andere idioot dat in elkaar gedraait heeft en de meeste filatelisten zijn nu eenmaal een beetje stoffig dus ik acht de kans niet heel groot.
[edit]:X Snel even gekeken op www.nvph.nl (stond me nog bij). Wat een muffige site maar je kunt er iig nog steeds links naar digitale catalogussen vinden
Ik vond het toen iig prima werken (gokje, 1996) en ik kan me niet voorstellen dat ze niet een beetje met hun tijd meegegaan zijn
Online database-achtige dingen moet je denk ik net mazzel hebben dat een of andere idioot dat in elkaar gedraait heeft en de meeste filatelisten zijn nu eenmaal een beetje stoffig dus ik acht de kans niet heel groot.
[edit]:X Snel even gekeken op www.nvph.nl (stond me nog bij). Wat een muffige site maar je kunt er iig nog steeds links naar digitale catalogussen vinden
hier staat wel een handige catalog