[2000] Modem belt niet automatisch in*

Pagina: 1
Acties:

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 11:22
op het moment dat ik met mijn computer inbel via het modem krijg ik de volgende melding

neem hoorn van de haak, draai nummer, klik op ok, leg de hoorn op de haak

als ik dit dus doe via de computer inbellen vervolgens het zelfde nummer met de telefoon bellen dan weer op hangen en op ok klik werkt het wel, maar das vrijwel niet handig...

ik heb het met twee modems geprobeerd intern/extern beide blijven deze melding geven, vandaar dat het staat in de windows OS

iemand enig idee wat hier mis gaat...?

het is een sitecom extern modem en het draait op win2k SP4

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gebruik je wel het goede nummer?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• bas_vdl
ja ik heb alle instellingen 10 keer na gelopen en laten controleren door moeders :) dat laatste is niet 100% betrouwbaar maar toch ;)

Verwijderd

Heb je wel aangegeven van je via Toon-bellen moet bellen en niet via pulskiezen? Kan me voorstellen dat moderne modems niet met pulsbellen overweg kunnen.

• bas_vdl
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:07:
Heb je wel aangegeven van je via Toon-bellen moet bellen en niet via pulskiezen? Kan me voorstellen dat moderne modems niet met pulsbellen overweg kunnen.
maakt niet uit welke blijft het zelfde :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt iets als 'Operator assisted dialing' aanstaan - deze zal je moeten uitzetten, ik ga nog even het OS in je topic titel zetten :)
Pagina: 1