[MSN] "Hangt" na aanmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-08 10:19

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn PC opnieuw geinstalleerd na een HDD crash, nu heb ik MSN 7.5 er op gezet, maar zodra iak mij aanmeld, lijkt het er op dat MSN "Vast" zit. Na een minuut of 1,5 gewacht te hebben, meld MSN af, en meld hij opnieuw aan, met als resultaat dat ik wel online ben.

Als ik bestanden toegestuurd krijg, dan "hangt" MSN ook ong. 1,5 minuut, en gaat dan weer vrolijk verder.

Iemand enig idee hoe ik dit vervelende probleem kan oplossen?

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat
Wat gebeurt er bij een reinstall van MSN :?

Wauw, een sig!

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Helaas het zelfde...

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat
En haal MSN Messenger 7.5 er eens af, en installeer eens een oude versie (zat te vinden).

Wauw, een sig!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03 23:10
Ik heb hier zelf ook last van, de hang tijden worden bij mij korten naarmate ik mijn netwerk static instel ipv dynamisch. Zitten er meerdere mensen op msn op jouw netwerk?

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde toen ik windows opnieuw installeerde, Daarna heb ik de standaard messenger van windows eraf gehaald, en toen MSN messenger erop gezet en het probleem was opgelost

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Moffin schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:13:
Ik heb hier zelf ook last van, de hang tijden worden bij mij korten naarmate ik mijn netwerk static instel ipv dynamisch. Zitten er meerdere mensen op msn op jouw netwerk?
Ja maar dit gaf voorheen ook geen problemen....

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03 23:10
Maar toen maakte je dus ook al gebruik van 7.5 ? Ik heb bij een oudere versie van 6 ook dit probleem gehad, toen was het verholpen en nu bij 7,5 heb ik er weer last van.

[ Voor 56% gewijzigd door Moffin op 24-01-2006 11:17 ]

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:14:
Ik had precies hetzelfde toen ik windows opnieuw installeerde, Daarna heb ik de standaard messenger van windows eraf gehaald, en toen MSN messenger erop gezet en het probleem was opgelost
Daar is een VBS file voor toch?

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Moffin schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:16:
Maar toen maakte je dus ook al gebruik van 7.5 ? Ik heb bij een oudere versie van 6 ook dit probleem gehad, toen was het verholpen en nu bij 7,5 heb ik er weer last van.
Ja inderdaad.
Gebruikte toen ook al 7.5.

Verwijderd

DjMaGiCh schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:16:
[...]

Daar is een VBS file voor toch?
geen idee ik heb het zo opgelost :)

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:19:
[...]

geen idee ik heb het zo opgelost :)
Windows Messenger er afgehaald, gereboot, MSn 7.5 er weer op, helaas nogsteeds het zelfde probleem....

Verwijderd

Misschien dat je deze build al hebt, anders moet je deze eens proberen.

meuktracker: MSN Messenger 7.5 build 322

A lot of people were experiencing sign in issues with v7.5.311 (QFE2), we took some changes to fix that or to give better error messages to figure out what was going wrong. And there was another fix to get our error reporting correct. As a byproduct, there have been reports that sign in is faster. If you or someone you know was having sign in issues please give the 7.5.0322 build a try.

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Neeh, die heb ik niet geprobeerd.
Heb het probleem wel opgelost,

Ik heb mijn On-Board netwerkkaart (waar ik mee verbonden was) uitgeschakeld, een andere RealTek ingebouwd en het probleem is opgelost.

Verwijderd

Voor iedereen die nog zoekt naar het hangen van MSN messenger tijdens aanmelden: http://www.majorgeeks.com/download4372.html
Dit werkte eerst even. Ik had niks raars gedaan, behalve dan een stuk of 7000 poorten opengegooid terwijl msn nog draaide, maar dat moet toch kunnen denk ik? Niet dus. De router slaat een beetje op hol als je veel poorten opent. Dus daarom heb ik 'm nu maar als DMZ gedaan (gewoon alles open) en MSN doet t ook meteen weer. MSN deed t ook toen ik die grote range poorten uit de forward-tabel haalde... Dus weer een dingetje om te controleren?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 21:41 ]

Pagina: 1