I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Wauw, een sig!
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
En haal MSN Messenger 7.5 er eens af, en installeer eens een oude versie (zat te vinden).DjMaGiCh schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:06:
Helaas het zelfde...
Wauw, een sig!
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]
Verwijderd
Ja maar dit gaf voorheen ook geen problemen....Moffin schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:13:
Ik heb hier zelf ook last van, de hang tijden worden bij mij korten naarmate ik mijn netwerk static instel ipv dynamisch. Zitten er meerdere mensen op msn op jouw netwerk?
Daar is een VBS file voor toch?Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:14:
Ik had precies hetzelfde toen ik windows opnieuw installeerde, Daarna heb ik de standaard messenger van windows eraf gehaald, en toen MSN messenger erop gezet en het probleem was opgelost
Ja inderdaad.Moffin schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:16:
Maar toen maakte je dus ook al gebruik van 7.5 ? Ik heb bij een oudere versie van 6 ook dit probleem gehad, toen was het verholpen en nu bij 7,5 heb ik er weer last van.
Gebruikte toen ook al 7.5.
Windows Messenger er afgehaald, gereboot, MSn 7.5 er weer op, helaas nogsteeds het zelfde probleem....
Verwijderd
meuktracker: MSN Messenger 7.5 build 322
A lot of people were experiencing sign in issues with v7.5.311 (QFE2), we took some changes to fix that or to give better error messages to figure out what was going wrong. And there was another fix to get our error reporting correct. As a byproduct, there have been reports that sign in is faster. If you or someone you know was having sign in issues please give the 7.5.0322 build a try.
Heb het probleem wel opgelost,
Ik heb mijn On-Board netwerkkaart (waar ik mee verbonden was) uitgeschakeld, een andere RealTek ingebouwd en het probleem is opgelost.
Verwijderd
Dit werkte eerst even. Ik had niks raars gedaan, behalve dan een stuk of 7000 poorten opengegooid terwijl msn nog draaide, maar dat moet toch kunnen denk ik? Niet dus. De router slaat een beetje op hol als je veel poorten opent. Dus daarom heb ik 'm nu maar als DMZ gedaan (gewoon alles open) en MSN doet t ook meteen weer. MSN deed t ook toen ik die grote range poorten uit de forward-tabel haalde... Dus weer een dingetje om te controleren?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 21:41 ]