Ik heb de volgende code:
Zoals te zien wil ik graag de naam van het plaatje wijzigen zodat ik later niet een random naam hoef te gebruiken maar altijd de juiste naam word ingesteld. Dit is mogelijk met een shape en daar valt picture onder.
Kan iemand me verder op weg helpen hoe ik dit moet oplossen.
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Sheets("Template").Select ActiveSheet.Pictures.Insert( _ pad & "\Plattegronden\" & bestandsnaam & ".jpg").Select Selection.ShapeRange.PictureFormat.CropTop = 3.75 Selection.ShapeRange.PictureFormat.CropLeft = 3.75 Selection.ShapeRange.PictureFormat.CropBottom = 3.75 Selection.ShapeRange.PictureFormat.CropRight = 4.5 Selection.ShapeRange.IncrementLeft 4.5 Selection.ShapeRange.IncrementTop 67.5 Selection.ShapeRange.IncrementLeft -3.75 Selection.ShapeRange.IncrementTop -0.75 Selection.ShapeRange.IncrementTop 3# Selection.ShapeRange.IncrementLeft 1.5 With Selection.Shapes.Picture .Name = "Plaatje" End With |
Zoals te zien wil ik graag de naam van het plaatje wijzigen zodat ik later niet een random naam hoef te gebruiken maar altijd de juiste naam word ingesteld. Dit is mogelijk met een shape en daar valt picture onder.
Kan iemand me verder op weg helpen hoe ik dit moet oplossen.