Beste mensen,
Ik zou u graag mijn probleem eens voorleggen.
Ik heb hier een server opgezet, dient als date server, om rechten te beperken, enz...
dit echter wel op een hoog niveau.
Het probleem zit hem in het feit dat op één of andere manier het niet lukt om de gebruikers verplichte profielen te geven. Dit heeft als gevolg dat elke keer dat ze aanmelden al hun persoonlijke gegevens worden doorgestuurd naar de server en het zeker 5 minuten duurt voor hij aangemeld is.
server:
- twee harde schijven in mirror ingesteld
- een active directory aangemaakt.
- users toegevoegd
- mappen aangemaakt
wat heb ik al geprobeerd?
- eerst wou ik testen of het mogelijk was om gewoon een map te delen.
dit was echter geen probleem maar zo wiezo maakt de server een andere map aan om alle
bestanden van die gebruiker te backupen.
- ik ben gaan omzoeken hoe dit kwam dat als ik de extensie .man gebruikte bij mijn profielpad dat hij
nogaltijd die bestanden doorstuurde.
dit is echter zonder succes gebeurd.
kan iemand me eens uitleggen hoe ik precies die gebruiker moet aanmaken? mss zie ik iets over
het hoofd. zwevende gebruikers aanmaken is echter geen probleem maar die aanmeldingstijden
staan me niet aan of is er hier ook een oplossing voor?
vriendelijke groeten
Ik zou u graag mijn probleem eens voorleggen.
Ik heb hier een server opgezet, dient als date server, om rechten te beperken, enz...
dit echter wel op een hoog niveau.
Het probleem zit hem in het feit dat op één of andere manier het niet lukt om de gebruikers verplichte profielen te geven. Dit heeft als gevolg dat elke keer dat ze aanmelden al hun persoonlijke gegevens worden doorgestuurd naar de server en het zeker 5 minuten duurt voor hij aangemeld is.
server:
- twee harde schijven in mirror ingesteld
- een active directory aangemaakt.
- users toegevoegd
- mappen aangemaakt
wat heb ik al geprobeerd?
- eerst wou ik testen of het mogelijk was om gewoon een map te delen.
dit was echter geen probleem maar zo wiezo maakt de server een andere map aan om alle
bestanden van die gebruiker te backupen.
- ik ben gaan omzoeken hoe dit kwam dat als ik de extensie .man gebruikte bij mijn profielpad dat hij
nogaltijd die bestanden doorstuurde.
dit is echter zonder succes gebeurd.
kan iemand me eens uitleggen hoe ik precies die gebruiker moet aanmaken? mss zie ik iets over
het hoofd. zwevende gebruikers aanmaken is echter geen probleem maar die aanmeldingstijden
staan me niet aan of is er hier ook een oplossing voor?
vriendelijke groeten