Cellink bluetooth carkit bij Kruidvat

Pagina: 1
Acties:
  • 2.106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vanaf vandaag bij de Kruidvat in de aanbieding een Cellink bluetooth carkit. Heeft iemand deze al en wat zijn de ervaringen mee. Heb verder weinig reviews kunnen vinden.

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/magazine.aspx?content=12980000000051_2_12980000000032&Flash=8

(pagina 2 rechts)

Ga hem misschien vandaag nog halen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 10:52
Tja... Er is niet voor niets ooit gezegd:

“If you pay peanuts, you get monkeys.”

Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Ik zie geen microfoon. Als die ingebouwd is, dan zul je denk ik een hoop auto-geluid horen. Zo'n klein richt microfoontje op je zonneklep doet het vaak veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:44

Wimo.

Shake and Bake!

Voor een paar tientjes meer koop je een echte nokia carkit ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:21
M'n pa heeft hem gekocht

er zit een microfoontje ingebouwd (gewoon zo'n gaatje, je weet wel)
Achterop zit een 3.5 mm plug aansluiting (standaard klein mp3 speler stekkertje) wat denk ik is voor een microfoon

Zodra je in de buurt komt vandat ding vraagt je telefoon je of je wilt accepteren (1e X moet met pincode) en dan hoef je alleen maar op de knop bovenop te drukken om gesprek te accepteren. Hij kan volgens mij ook je telefoonboek uitlezen, want ik zag iets van: "Phone book"
Geluidskwaliteit is wel redelijk, zit wel een rare brom in (misschien toestelafhankelijk)

Dit alles is getest met een Samsung D500

M'n pa is er in ieder geval wel blij mee

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 24-01-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Wimo. schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:08:
Voor een paar tientjes meer koop je een echte nokia carkit ..
Ja, dan betaal je dus ook een echte Nokia prijs, als we praten over een Nokia Bluetooth carkit.
Leuk alternatief voor iemand die niet om merk geeft en ook niet veel wilt uitgeven voor handsfree bellen maar wel voor degelijke kwaliteit gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Le0032 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:54:
[...]

Ja, dan betaal je dus ook een echte Nokia prijs, als we praten over een Nokia Bluetooth carkit.
Leuk alternatief voor iemand die niet om merk geeft en ook niet veel wilt uitgeven voor handsfree bellen maar wel voor degelijke kwaliteit gaat...
Kwaliteit? Een brom in je audio is geen kwaliteit. Voor 62,95 koop je bij expansys.nl een nokia bluetooth carkit. Dat is kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 16:24
ThinkPadd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:56:
Hij kan volgens mij ook je telefoonboek uitlezen, want ik zag iets van: "Phone book"
Phone book function allows you to save up to 20 sets most frequent numbers and 10 sets of latest numbers received.

je kan dus volgens mij een phonebook aanmaken op dat ding.

[ Voor 11% gewijzigd door MeneerKrab op 24-01-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Interessant!

Lekker goedkoop wel :P Zo vaak zit ik nou ook weer niet in de auto, dus een duurdere kit zou voor mij al overbodige luxe zijn. Ik zou alleen wel graag dat ding mooi willen wegwerken, daar zou ik eerst even naar moeten kijken. Als dat niet kan vind ik het niet interessant.
Wimo. schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:42:
[...]

Kwaliteit? Een brom in je audio is geen kwaliteit. Voor 62,95 koop je bij expansys.nl een nokia bluetooth carkit. Dat is kwaliteit.
Das dus ruim 2 keer zo duur...Dan maar een brommetje voor die ene keer dat ik in de auto gebeld wordt hoor :) Tis maar net welke prioriteiten je hebt denk ik ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Wokkels op 24-01-2006 21:52 ]

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 16:24
Wokkels schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:50:
Interessant!

Lekker goedkoop wel :P Zo vaak zit ik nou ook weer niet in de auto, dus een duurdere kit zou voor mij al overbodige luxe zijn. Ik zou alleen wel graag dat ding mooi willen wegwerken, daar zou ik eerst even naar moeten kijken. Als dat niet kan vind ik het niet interessant.
[...]
je moet wel op het knopje kunnen drukken om op te nemen.
ThinkPadd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:56:
er zit een microfoontje ingebouwd (gewoon zo'n gaatje, je weet wel)
Achterop zit een 3.5 mm plug aansluiting (standaard klein mp3 speler stekkertje) wat denk ik is voor een microfoon
Ik heb even die datasheet bekeken maar ik kan nergens wat terug vinden over die 3.5mm jack ingang.

22:26: even op het forum wezen kijken. Die 3,5mm jack is dus voor een externe microfoon.

[ Voor 44% gewijzigd door MeneerKrab op 24-01-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 09:55
ik heb hem de gehad toen ie de vorige keer in de aanbieding was (50 euro)! ik heb een samsung E730, alleen is ie daar niet echt compatible mee, ik kon mijn tel boek niet oproepen via dat ding, geluid was prima hoor, heb hem teruggebracht, kwam echt niet uit de gebruiksaanwijzing!
zou zeggen, koop hem, voldoet ie niet,breng je hem weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113116

Ik heb er ondertussen 2 gekocht :)
Ze werken redelijk, alleen wat gebrom op de achtergrond. Als de auto rijd dan hoor je dat toch niet, want je motor maakt meer lawaai :P

Die aansluiting is trouwens voor een externe speaker :( ik had liever een externe microfoon gehad.

Ik heb hem trouwens voor € 15,-- gekocht bij het kruidvat 8) het was vandaag Winter-sale.
Het geluid is niet super, maar goed te doen. De andere kant van de telfoonlijn hoort een kleine echo, dit komt omdat het microfoontje dicht bij de speaker zit.
Ik heb getest met een Nokia 6021 en een Sony Ericsson k700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Laatst online: 20-05 08:33
Heb er van de week ook eentje gehaald, moest er overigens 29,90 voor neertellen, zo stond 't ook in de folder, dus snap niet hoe snoer_nl er maar 15 voor hoefde te betalen? Kun je me dat vertellen?

Verder inderdaad die echo, niet gigantisch storend, maar wel waarneembaar. En ook vreemd dat dat gaatje voor een externe speaker is. Heb hier nog zo'n Nokia kikkertje (microfoon) met passende connector... Kan de connector er natuurlijk afknippen en 'm aan een klein speakertje solderen. Dat zal 't ruis-effect ten goede komen, is 't niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113116

Het was winter sale bij het kruidvat. daarom kreeg je extra korting (75 procent ofzow, weet ik niet meer zeker)
Het was voor mij ook een verrassing :) Ik had al 30 euro in mijn hand :P ach ik mag ook wel eens een keertje geluk hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Laatst online: 20-05 08:33
Heb m'n Cellink maar weer teruggebracht naar Kruidvat, dat is daar nogal makkelijk. Als de andere kant bij elk gesprek over een echo begint, dan heb ik er geen zin meer in. Valt me zwaar tegen van een merk als Cellink....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Nogmaals, voor 20 euro meer heb je de (goedkoopste) nokia carkit die het wel fatsoenlijk doet.
Pagina: 1