Toon posts:

Stand By Probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn pc als hij in de standby modus gaat. Mijn monitor gaat dan uit, dat is dus goed. Maar mijn pc wordt niet meer wakker. Ik moet hem dus resetten. Wat kan ik hier aan doen. Ik gebruik windows 98se. Mijn mobo is een asus cuv4x

Verwijderd

Topicstarter
iemand??

Verwijderd

heb je al in de bios gekeken onder welke voorwaarden de pc uit standbij gaat

• MadRacer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2019
ik heb ongeveer t zelfde probleem, als ik mijn computer een half uur niet gebruik komt er een zwart beeld, waarbij links bovenin een cursor staat te knipperen, als ik terug probeer te komen in windows (zal wel weer aan windows liggen) dan krijg ik dit niet voor elkaar en moet ik ook resetten.......weet hier niemand een oplossing voor? heeft van te voren altijd gewerkt dus...........

Greetz Madje

Verwijderd

bij mij gaat hij weer uit standbij als ik de muis beweeg alleen weet ik niet meer waar ik dat in heb gesteld.

dat van de bios was iets anders.

Verwijderd

Ik _had_ hetzelfde probleem met Win98se
in win98fe nooit last van. Vreemd genoeg werkt ie nu weer wel goed :?

Het lijkt erop dat de PC zelf wel wakker wordt, maar dat alleen het beeld niet wil...

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
ideetje? in je beeldscherm instellingen->schermbeveiliging->instellingen--> tadaa!!!! en anders zoek je t maar uit in de bios
:D
mzzl

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• MadRacer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2019
Op zondag 11 februari 2001 00:24 schreef Saddam het volgende:
ideetje? in je beeldscherm instellingen->schermbeveiliging->instellingen--> tadaa!!!! en anders zoek je t maar uit in de bios
:D
mzzl
De schermbeveiling staat uit, en energiebeheer ook, dus daar zit het probleem niet...

Verwijderd

ik denk dat het puur aan de software ligt.. Ik heb weleens een andere kwestie met standby gehad. Zodra de pc terug uit standby kwam, was het hele beeld zeg maar 10 cm naar rechts verschoven op het scherm, dus had ik op het beeld a.h.w. de eerste 7 cm gevuld met wat eigenlijk helemaal rechts moet horen.
Ik kan dit niet zo goed uitleggen, maar heel de projectie van de VGA kaart was verschoven.
Zodra je dan bij beeldscherm instellingen ff de kleurendiepte of resolutie veranderde en terugzette werkte het weer goed. Dit was onder W98SE met een Matrox G400MAX. Heb hetzelfde prob ook al eens gehad met mn Hercules GF2MX, maar die doet het nu goed onder WinME. Tis iets van een VGA driver denk ik...

suc6

Verwijderd

In de bios van Asus (heb ik zelf ook) kan je dat instellen wanneer hij weer wakker wordt, hier heb je waarschijnlijk alles uit gezet. :Z
Pagina: 1